сеп 03

Гейм новини

 Новини  didka222  Коментари: 1
Last Day of June



Разработчиците от компания Ovosonico, с помощта на издателство 505 Games, пуснаха на 31 август за PC и PlayStation 4 своя проект Last Day of June. Играта е унифицирана като "многопланова история за любов и загуба", близка до жанра интерактивен филм, акварелна по визуално изпълнение и емоционална – по сюжет. Ще преживеем един ден с Карл и Джун, подбирайки оптималните варианти на събития.


Pathologic 2



Отново на 31 август тази година, Ice-pick Lodge неочаквано обявиха изменения по плановете за разработване на новата версия на Патология. Играта използва различни имена при чуждоезичните издания и за да се избегнат недоумения бе решено заглавието да бъде "Pathologic 2", а на руски се пропуска думичката Утопия и остава просто "Мор". Датата за рилийз е пренесена в следващата година.

Видео трейлър с демонстрация на игровия процес


12 дни в град погълнат от чума. Това е враг, който не можеш да убиеш! Това е игра, в която не можеш да спасиш всички!


K'nossos



Svarun Studios продължават дейности по своя проект K'nossos - и даже размишляват над ново възраждане на Всеволод. Второто не е обявено някъде официално, но появилият се трейлър навежда на тази идея.

Nelson and the Magic Cauldron

За почитателите на класически point-and-click експерименти (като мен) в стил старото добро фентъзи с примеси на научна фантастика, си струва да вземат под внимание Nelson and the Magic Cauldron, проект по който работи инди-автор от Дортмунд, Мануел Шенк. След едно неуспешно финансиране в Кикстартер, което той сам спря, след като видя, че целта е недостижима, в момента тече второ за озвучаване на играта. Да се надяваме със скромната цел от 2 000 евро (от които до момента са достигнати половината), че ще успее да събере необходимите дарения.



Обещанието е за много пъзели и шантави персонажи, включително мъртвия чичо Сид - който се появява като призрак - безсърдечен погребален агент, объркан барон, варящи отвари вещици, група заклети геймъри скелети и веган зомбита.
Предпоставките за играта са да бъде наблъскана с магии и хумор и шеговити препратки към култови игри и филми - като почит, естествено.

Futurust

Поредният флаш адвенчър опитващ се да застане поне редом до Машинариум. Полските издатели Fat Dog Games, които преди това спомогнаха появата на Inner Voices, хорър адвенчър обединил в себе си стиловете на Лъвкрафт, По и Кинг, където главният герой трябва през дебрите на своето минало да открие края на някой от предвидените пет финала, обявиха за подготвящата се през декември 2017 година поява на разработената от техните съотечественици Fanotherpg - Futurust.



Успешно провелата се и значително скромна кампания в Kickstarter през април тази година им осигури финансите, за да изготвят проекта така, както е бил замислен. Играта е в стил стимпънк, с няколко възможни края и акварелно рисувана, на пръв поглед си е чисто копие на Машинариум. Авторите и не крият, че именно знаменитата чешка игра ги е вдъхновила. В сюжета се сблъскваме с общество на добронамерени роботи, лишено от фундаментални проблеми. Внезапно, дали нарочно или по погрешка, един от роботите е препрограмиран и сега сред това стадо с овци броди кръвожаден вълк единак.


AER: Memories of Old



Daedalic Entertainment и Forgotten Key обявиха на тазгодишния Gamescom, че AER: Memories of Old (заглавието също беше дописано) ще види бял свят на 25 октомври 2017 година. Платформите, с които ще се реем из пространството са: PlayStation 4, Xbox One, PC, Mac и Linux.


My Memory of Us



Разработчиците от Juggler Games и издателят IMGN.PRO ни показват как дори и в един сиво-черен свят могат да се открояват ярките личности. Напомнят по един красив начин на всички нас, че някога сме били безгрижни и наивни, и най-вероятно ще е добре да запазим в себе си част от тези презряни от повечето възрастни хора добродетели.



Действието в играта се развива по време на война и две деца, момче и момиче, търсят всевъзможни и невъзможни начини да се намират един друг.




Black Mirror (2017)

THQ Nordic неочаквано за всички обявиха, че заедно с King Art Games, разработчици на играта, са почти в завършителния вариант на Black Mirror, която условно ще наречем 2017. Очаква ни преосмислен сюжет, напълно нова история, почти нямаща нищо общо с оригиналния вариант, а в игровия процес ще използваме специално приспособление за нощно виждане. Плануваните платформи са PC, Macintosh, Linux, PlayStation 4 и Xbox One.
Логично това заглавие идва последно, за десерт така да се каже. Черното Огледало, поредица която може би е набрала най-много фенове сред БГ аудиторията. Повечето, предполагам, се радват на възможността да разцъкат играта на по-нови машини, други скептично клатят глава и не смятат, че нещо може да бъде подобрено.



Лично аз съм обнадеждена, че най-после ще имам шанс да стана фен на смятаната за една от култовите игри в жанра. И тази надежда ми вдъхва разработчика King Art Games, не е тайна за повечето, които са контактували с мен, че Книгата с ненаписани приказки е моя любима поредица от по-съвременните заглавия.
Ще поживеем – ще видим, и най-важното, не остава много до тогава, рилийзът на играта е обявен за 28 ноември 2017 година, така че дните са броени.
Обещанието е атмосферата на играта да бъде в стил Едгар Алън По, чиито крилати цитати използват издателите.

"Аз станах луд, с дълги паузи от ужасен здрав разум."
Едгар Алън По


Както и в оригиналната адвенчър трилогия, уникалната готическата хорър атмосфера и психологичното безпокойство ще стоят заложени в основата на Черното огледало.
Пойнт енд клик движението на оригинала се запазва като база за нововизуализирания геймплей, който се фокусира върху разследването от близък план и интерактивност с кошмарните видения преследващи главния герой в играта - Дейвид Гордън.


"Тези, които сънуват през деня, знаят много неща, които убягват на онези, които сънуват само през нощта."
Едгар Алън По