юли 14

Интервю с Frictional Games

 Интервюта  xYorYx  Коментари: 0
Интервю със Йенс Нилсон, един от създателите на Amnesia: The Dark Descent и поредицата Penumbra, проведено от Йордан Сираков - xYorYx за AdventurersBG.



- Колко голямо е студиото ви и къде се намира?

Ние сме шест души и студиото ни се намира в Хелзинборг, Швеция. Но е така само на хартия, тъй като работим от домовете си и нямаме офис. Също така работим и с временни служители, предимно в периода на интензивна разработка на игра. Наемаме ги за музика, звуци, допълнителни графики и говор.

- Как избрахте името Frictional Games?

Игра на думи от въображаем (fictional) и триене (friction), защото имахме енджин с много физики и идея да направим игри с много фантастика. Това е име, с което можем да се примирим, но не си лягаме с мисълта, че е най-великото име.

- Кога започнахте да създавате игри?

Започнахме работа по първата ни игра в края на лятото през 2006, като официално регистрирахме компанията на 1 Януари 2007. Пуснахме първата си игра, Penumbra Overture, през Март 2007. Томас и аз, които основахме компанията, работихме по много игри (като хоби, в свободното време, комерсиални) още от тийнейджърските си години.

- От къде взехте вдъхновение за игрите си?

Много ни харесваха игри с ужаси и усетихме, че има недостиг на такива за PC, преди можеха да се играят само на конзоли. Също така искахме да се опитаме да поставим игрите с ужаси в нова перспектива (от трето лице към първо) и да направим игра с по-голям адвенчър елемент, вместо екшън. Много от вдъхновението идва от стари филми на ужасите и книги, където се обясняват по-подробно ужасите, за да добие зрителя/читателя по-добра представа за действието. Работим много със звуци и текст, за да изградим напрежението в нашите игри, всъщност правехме това, защото нямахме достатъчно средства за специални графики.

- Имахте ли някакви проблеми или забавни моменти, докато ги съдавахте?

Винаги сме имали проблеми с финансите и издателите. Неща, които когато погледнем назад ни се струват забавни, когато си спомним колко сме закъсвали на моменти. Но по-това време не беше толкова забавно!

- След успеха на Amnesia: The Dark Descent мислите ли да направите Amnesia 2?

Не!

- Ще разкриете ли нещо за следващата си игра на българските си фенове?

Няма да бъде Amnesia 2!

- Някакви финални думи?

Благодаря за интереса към нашата компания!

Категории новини