мар 23

Играта Beyond: Two Souls ще бъде показана на кинофестивала Tribeca

 Новини  4140140  Коментари: 0


Организаторите на американския кинофестивал Tribeca Film Festival, основателят на който е Роберт Де Ниро, са избрали в качеството на един от "филмите" да покажат играта на Quantic Dream с име Beyond: Two Souls. На 27 април представителите на Sony ще стъпят на сцената на фестивала в Манхатън за да покажат нов едночасов откъс от играта и видео за нейната разработка. Представянето ще бъде излъчвано пряко, като по-точна информация, къде и как може да се гледа ще се появи малко преди фестивала да започне. Напомняме, че това е втората игра, която е удостоена с такава чест. Преди Beyond: Two Souls на кинофестивала Tribeca бе показана LA Noire. По думите на репортера от VG247 Патрик Гарaт, Beyond: Two Souls повече прилича на игра, отколкото интерактивното кино Heavy Rain и също така е способна да предизвика сълзи, смях, страх и други чувства, което, разбира се идеално се вписва в концепцията за филмите показвани обикновено на фестивала.
Beyond: Two Souls се разработва от същия екип, който работеше над играта Heavy Rain, но за разлика от нея, в тази няма нито един QTE. Quick Time Events (QTE) е елемент от някои компютърни игри и се свежда до това, че на монитора по време на игра се появяват определени клавиши или комбинации и играчът трябва навреме да натиска съответните бутони за да може персонажът да направи определени действия.
"В играта няма да има QTE - обещава Кейдж. Не сме имали никакви проблеми с QTE в Heavy Rain, и мислим, че играчите също нямаха никакви проблеми с това, но желанието ни е да се преразгледат всички възможности. Вместо да казваме на играчите какво е нужно да направят, решихме, че те сами трябва да вземат решенията с какво точно да се заемат. В играта, разбира се ще има подсказки – продължава Дейвид Кейдж – но те няма да са повече, отколкото в такива игри като Tomb Raider, Uncharted или коя да е друга. Все пак всички игри използват някакви подсказки."

Beyond: Two Souls се явява най-големия проект използващ "захват на движенията" от досега създадените. На мероприятие в Париж през тази седмица, а също така в рамките на презентацията, Девид Кейдж разказа, как екипът му е успял да създаде толкова точни и реалистични изображения на актьорите във всяка сцена на играта.
Разкри, че вместо актьорите да са облечени в тежки и неудобни костюми с проводници и камери и да се чувстват тромаво и непохватно, те са имали 18 маркера (блестящи топчета) по тялото и около 90 малки точки на лицето. Всички звуци са се записвали непосредствено в момента на заснемане. Процесът на снимките е продължил 12 месеца, в играта са били задействани повече от 300 персонажа и са били заснети около 23 хиляди уникални анимации. Появи се и нов геймплей от играта. В първото видео са показани лабораторните тестове, в които върху малката Джоди Холмс се провеждат опити за определяне степента на свръхестествените й способности:



Второто видео е за бягството от болницата:



Третият видео материал показва тренировъчна битка:




Новият проект на Quantic Dream излиза на 8 октомври единствено за PS3, а в създаването на играта са взели участие такива звезди на кинематографията като Уилям Дефо и Елън Пейдж.


Категории новини