Това помагало е съобразено с превода на играта на български!


НАЧАЛО

Това е игра, която се играе в трето лице.

Главното меню съдържа Играй играта,  Зареди игра, Опции, Автори и Изход. Менюто с опциите съдържа настройки за звука, ефектите, яркостта, илюстрациите, 3D сенките, анимираните ефекти, както и за мъгла и облаци.

Придвижете курсора до най-горната част на екрана за достъп до лентата със задачи. Тя ви дава достъп до главното меню, снимка на героят ви, куфарче (инвентар) и тефтерче (документи, заподозрени...).

Можете да влезнете в менюто на играта също с бутона ESC, който се намира вляво от лентата със задачи. Менюто има бутон върни се към играта, запази игра, зареди игра и бутон за главното меню.

За да запазите игра, кликнете върху празното квадратче и дайте име на играта: след това натиснете бутона ОК. Сейфовете могат да бъдат презаписвани, като кликнете върху картинката на старата съхранена игра.

В инвентарното меню се влиза като кликнете с дясното копче на мишката или на иконата (куфарче) най-отгоре на екрана. Има стрелки в горните ъгли, за да видите всички предмети. С дясно кликване може да върнете предмет, който сте взели от инвентара.

Двойно кликване върху предмет в инвентара ви дава описание на предмета. Когато лупата е избрана ще се появява и допълнителна информация.

Диалозите могат да се забързват с ляв бутон на мишката. Двойно кликване на иконата в края на екрана забързва преминаването към следваща сцена.

Действие 1

Лондон, 7 септември 1940 г.

Офиса на Поаро – Сегашно време:

Еркюл Поаро е в офиса си с черни завеси, дръпнати според наредбите по време на Втората световна война в Англия. Артур Хейстингс слуша Поаро, докато той разказва за лятната си ваканция, която включвала и убийство в Хотела на Контрабандистите на остров Сийдрифт. Случаят бил разрешен само за едни ден. Поаро ще напътства Хейстингс по време на разследването. Хейстингс (играчът) ще бъде Поаро и ще разследва случая.

Пръстът на Съмнението – Поаро показва на Хейстингс пръстът на съмнението, който е получил от магьосник от Манчестър. Можете да го използвате, за да получите съвет за всеки от заподозрените.

Поаро също предизвиква Хейстингс да разгадае мистерията на Пръста на съмнението. Той ще ви даде 7 ключови думи през цялата вечер и след това ще види истинската природа на Пръста на съмнението.

Първата ключова дума е сила.

Остров Сийдрифт в Южен Девън – 1703 г.: Призрак приканва пиян мъж да влезе в кръчмата. Призракът хвърля стреличка по дартса и слиза по стълбите. Стъпките минават през стената в мазето.

В близост до Бриксъм, Южен Девън - 1940 г.: Младо момиче бяга през гората, преследвана и след това удушена от мъж в мантия.

В близост до Бриксъм, Южен Девън – 1940 г.: Извършва се ритуал върху сламена кукла от 5 човека с мантии. Човек в легло плаче от болка.

Преровете офиса, за да си набавите необходимите ви неща при по-нататъшното разследване.

Вземете тефтерчето от бюрото на Поаро. То ще се появи в лентата със задачи най-горе на екрана. Тефтерчето ще ви снабдява с инструкциите на Поаро, заподозрени, документи и време.

Обърнете се надясно, отидете в кабинета и погледнете отблизо пророческата книга за начинаещи, подписана от Бил Никълaс.
Отидете надясно и вижте картата на остров Сийдрифт. Има цветни габърчета в долния десен край, които обозначават различните герои в историята. Вземете куфарчето вляво от вратата и то ще стане инвентарът ви. В него вече има джобни пари. Обърнете се надясно и вземете хронометъра от страничната маса. Той ще се появи вдясно на листа със задачи. Погледнете в огледалото. Вратата е друг начин да излезете от играта. Обърнете се надясно и вижте отблизо кутиите с файлове от различни разследвания. Вземете файловете със случаите Коригън, Парсънс, наркотици и корабокрушение. Прочетете информацията в тефтера. Тялото на Алис Коригън, удушено в покрайнините на Тотнес. Мили Парсънс, ученичка при г-ца Портър е била също удушена. Група наркомани били заловени на плажа на Кари Спит. Новините за корабокрушението се отнасят за случая „И накрая нямало ни едно”.

Вземете снимката на Поаро и Хейстингс от стената. Това е начина, по който ще се предвижвате от остров Сийдрифт в офиса на Поаро.

Сутринта на 24 Август

Хотелът на Контрабандистите на острова Сийдрифт

Натисни на снимката на Хейстингс и ще се озовеш в Хотела на Контрабандистите. Хейстингс ще съветва Поаро по време на това разследване.

Проверка на хотела и хората в него

Стаята на Поаро: Огледай се. Отвън е терасата, благодарение на която можеш да влезеш в другите стаи. Провери банята, която се намира отдясно на екрана. Излез през главната врата.

Стаите на горният етаж: Огледай се и виж, че коридора от ляво води към стълбите за наблюдателната кула. Ще отидем там по-късно. Говори с Гладис Наракот - прислужницата долу в дясно от стаята на Поаро. Тя е разтревожена за Уил Дженкс. Говори с нея докрай. Научи, че духът на Том Кътър обитава кръчмата.
Отиди надясно, надолу по коридора и натисни на стълбите в края.


Рецепция: Отиди в долният край. Говори напълно с Хилъри Касъл - управителката на хотела. Вземи брошура за остров Сийдрифт от рецепцията. Натисни два пъти върху брошурата в инвентара, за да научиш повече за историята на острова.

Хотел Офис: Влез в офиса на хотела от вратата зад рецепцията.
Говори с Хилъри отново. Научи повече за липсващият протокол. Изчезнал е на 19 август - денят, в който Арлена Стюарт е пристигнала. Натисни върху предметите на бюрото - трябва да се прегледат, когато мисис Касъл не е наблизо. Излез от офиса.

Хотелско фоайе: Отиди наляво от рецепцията, наляво от вратата и ще се озовеш до главния вход. Погледни от близо регистратурата на гостите до левия стълб. Сега в твоя дневник ще има 'заподозрени'. Прочети кога са пристигнали. Отиди на горния екран и вземи списанието за мотори на стола. Кликни два пъти на него в инвентара, за да го разгледаш отблизо.

Слънчев бар: Влез във вратата на горният екран. Говори с бармана Хенри Байли докрай. Отиди на долният екран. Провери пияното. Погледни в коша за боклук, който е от дясно на входната врата. Вземи празната бутилка. Излез от големите врати, след това влез във вратата отляво.

Трапезария: Отиди надолу по коридора и влез в двойните врати отляво. Вземи празната чаша от двуколката в ляво от вратата. Двуколката съдържа флакон с кафе. Отиди в долният край на екрана и говори с известния моден дизайнер Роузмунд Дарнли напълно. Научи повече за изчезналата на 20 август пишеща машина. Излез от трапезарията. Влез във вратата на горния екран. Върви напред два пъти и излез през главната врата на хотела. Отиди напред до настилания път. Върви надолу два пъти.

Кръчмата на Контрабандиста: Говори с Джон Норт - брадатия човек с бинокъла. Проследи Норт, като кликнеш на тъмния курсор върху Джон. Кликни отдясно на екрана и Поаро отказва да нагази. На площадката погледни от близо дъската. Виж бележката, която съдържа информация за обаждането на морският ферибот. Върни се до хотела и по пътя провери заключената врата на кръчмата.

Скален плаж: От главната врата на хотела тръгнете по пътеката нагоре на екрана. Обиколи хотела и вземи камъка, който се намира до вратата за рецепцията и е отляво на стълбите. Продължи наляво и говори с Емили Брюстър - учителката по балет. Вземи другият камък отдясно на Емили. Върни се пред хотела.

Шезлонги: Хвани пътеката от долния десен ъгъл на екрана. Говори с Кристина Редфърн, седяща на шезлонга. Виж червената платноходка, карана от Хорас Блат. Патрик - нейният съпруг - плува.

Плаж за плуване: Слезни по стълбите до плажа. Говори с Майор Монтагю Бари докрай. Говори с пазача Джордж Струм. Той е видял духа в кръчмата. Отиди наляво до ръба. Вземи въженцето, заровено в пясъка отляво. Натисни върху водата. Върни се по стълбите нагоре и хвани дясната пътека.

Риф: Подслушай двойката, като натиснеш върху тях с иконката ухо. Говори със семейство Гарднърс - Кари и Оукли. След като си тръгваш ги подслушай още веднъж. Продължи надясно и виж още една палуба. Виж счупената стълба на плажа. Вземи двата кола ляво от палубата.

Островен връх: Отиди надясно и нагоре до хълма. Огледай се и се върни надолу по пътеката. Отиди на дясно и после нагоре към тенис корта.

Тенис Корт: Виж Кенет Маршал и неговата жена Арлена. Кенет заявява, че Арлена Стюарт - Маршал вече е получила две заплашителни бележки. Говори с Кенет докрай. Първата била получена на 20 август. Прочети двете бележки в дневника си. Погледни тенис корта и забележи, че близо до мрежата има нещо. Виж нещата близо до оградата (засега не можете да взимате нищо). Върни се долу по пътеката. Завий наляво два пъти близо до ръба на скалата.

Разрушеният манастир: Отиди нагоре до руините на манастира. Огледай се. Говори със Стивън Лейн - бившият свещеник напълно. Има гребло в центъра на каменния пръстен. Лейн ти дава пера от кокошка с кръв по тях, взети от ръба на каменния пръстен. Научи повече за храма Бахус. Погледни отблизо за да намериш врата - отляво на куполовидния вход, обрасла и скрита от бръшлян. Премести настрана бръшляна и се опитай да отвориш вратата. Изглежда, че вратата е била отваряна скоро. Погледни отблизо кръглия камък. Има вход към тунел долу. Натисни върху греблото в центъра на каменния пръстен. Излез от манастира. Продължи по пътеката близо до ръба на скалата.

Залив: Слез надолу по стълбите в дясно от шезлонгите. Говори с Линда Маршал напълно. Използвай двата камъка, въженцето и двата кола върху мястото, където Линда иска да си направи къща за птици.

Плаж за плуване: Върни се на плажа. Виж двойка в дървен плавателен съд във водата. Натисни върху него. Арлена Маршал и Патрик Редфърн са видяни от Кристин Редфърн.

Действие 2

Офисът на Поаро - Настоящето: Автоматично се връщате в офиса на Поаро.

Поаро изказва мнението си за това как да продължите разследването.Той съветва Хейстингс да разгледа околността на Ледъркомб Бей.

Пръстът на съмнението - Втората следа е лампа.

Натиснете на иконката на Хейстингс в таскбара.

24 август - Следобед

Остров Сийдрифт

Изследвайте стаите в хотела.

Стаята на Поаро - Автоматично се върнете в стаята на Поаро. Гладис, прислужничката, все още е разстроена. Идете в банята и вземете чисти кърпи от закачалката.

Количка за чистене - Излезте от стаята и погледнете количката за чистене на прислужничката. Вземете ножици, четка и перилен препарат. Върнете се в стаята на Поаро. Излезте през вратата на балкона, за да се окажете на терасата.

Стаята на Стивън Лейн: Идете в ляво и влезте в лявата врата спрямо тази на Поаро. Прочетете библията която е отворена на Откровение 2:20. Идете до банята и вижте вътре аптечката над мивката. Вземете минералната вода и 2 таблетки от бутилката от долния шкаф. Излезте през вратата на балкона.

Стаята на Майор Монтагю Бари - Влезте във вратата вдясно от вратата на Поаро. Проверете букмейкърския фиш на страничната маса. Погледнете отблизо куфара на леглото. Използвайте ножиците, за да вземете част от него. Проверете възглавниците. Излезте през вратата.

Г-жа Хилъри Касъл на кулата за Оглед: Качете се по стълбите до мястото за оглед на върха. Говорете с г-жа Касъл напълно. Майор Бари ще бъде в кръчмата на монасите на Ледъркомб бей.Тя проверява за подводници. Албърт Багби управлява кръчмата. Полковник Уестън е в града. Тя иска някой да върне книгата й – КАПАНИТЕ НА ЛЮБОВТА. Трябва да се върне в библиотеката. Тя ви дава бинокъл. Книгата е добавена в инструкциите на Поаро. Обърнете се 2 пъти надясно и използвайте бинокъла. Вижте Майор Бари на неговата лодка с червено платно. Изглежда, че името й е Персемона(озн. Стиснат). Обърнете се надясно и използвайте отново бинокъла, за да видите перископ на подводница. Слезте надолу по стълбите и напред към коридора от другата страна на вътрешния балкон.Преди спираловидните стълби, минете през дясната врата, за да излезете на верандата.

Стаята на Маршал: Идете до втората от ляво врата и опитайте да влезете. Завесите са спуснати при разговора на Кенет и Арлена. Те говорят за заплашителните бележки. Чуйте за Патрик Редфърн.

Стаята на Роузмунд Дарли: Идете в ляво и влезте във втората врата в ляво, спрямо тази на Маршал. Проверете куфара на леглото. На него има RD. Отворете го и вземете празната хартия за писане. Излезте през главната врата. Влезте по спираловидните стълби.

Офисът на г-жа Касъл: Минете през вратата за рецепцията. Погледнете календара на бюрото и вижте, че 02, 11, 17, 21 август са маркирани с U за дните, когато са забелязвани подводници. Мръднете предмета на бюрото надясно и вземете сребърния ключ. Върнете се назад. Погледнете към зеленият плат под скулптурата на бюрото. Натиснете отново и вижте, че плата е леко скъсан. Натиснете на плата, за да видите ключалка. Използвайте сребърният ключ на нея. Вземете златният ключ.

Отворете най-горния шкаф и вземете плановете на етажите на хотела. Погледнете го отблизо в инвентара. Затворете шкафа. Идете до сейфа на ъгъла и ползвайте златният ключ. Вижте фенера, книгата с кодове и германското двупосочно радио. Проверете документите в тетрадката, за да разберете кодовете.Излезте от офиса.

Вътрешен двор:Влезте във вратата, която е вляво спрямо рецепцията. Вървете напред, подминете столовата и излезте към вътрешния двор. Завесите са пуснати на Кенет Маршал и Роузмунд Дарнли. Чуйте как Роза пита Кенет, защо не се резведе с Арлена.

Най-високата точка на острова: Вървете по пътя надолу към екрана и тогава към хълма към най-високата точка. Вижте как Оукли Гарднър да проверява земята. Говорете с него напълно. Днес 24 август е тяхната годишнина. Поаро ще потърси подарък за Кари. Това се добавя към инструкциите му.

Залива до светилището: Вървете надолу по пътя и продължете по пътя покрай скалите. Слезте надолу по стълбите и говорете с Линда Маршал за птицата. Тя е покрита с масло и Линда има нужда от помощ, за да я хване. Задачата е прибавена към листа.

Залива на Кътър

Върнете се към пътя до скалите и напред, докато не видите сем. Редфърн. Завесите са пуснати на Кристин и Патрик Редфърн. Чуйте разговора за Арлена. Говорете с Патрик напълно.Той познава околността от малък. Има пещера в залива на Кътър.

Рифовете: Продължете надолу по пътя. Говорете с Кари Гарднър, която плете шал. Оукли имал финансови проблеми с голяма филмова звезда, от която взел парите. Поаро ще потърси подарък за Оукли, добавена е инструкция.

Плажът за къпане: Продължете надолу по плажа до следващия дек.

Хангара - Отворете хангара и вземете греблото, лака за лодки и дъската за плуване.

Плажа - Идете до ръба на водата. Използвайте бинокъла, за да видите още една дъска за плуване. Нещо се е хванало на нея. Пояс?

Залива на Кътър: Вървете нагоре по пътя.

Върнете се при Патрик Редферн на дека над Залива на Кътър.

Говорете с Патрик за нещото, закачено на дъската за плуване. Неговите очила за плуване са счупени. Той ви ги дава за поправка. Това се прибавя към листа "Да направя" на Поаро-Инструкции.

Очилата - В инвентара комбинирайте очилата с парчето плат от куфара, за да получите очила с плат. Идете до бара на хотела. Вземете ножа за лед от края на бара. В инвентара комбинирайте очилата с ножа, за да получите очила. Върнете се при Поаро на залива на Кътър и говорете с него. Автоматично му давате очилата. Той отива и плува на Плажа за плуване и получава разкъсан пояс. Погледнете разкъсания пояс в инвентара и прочетете думата "Персемона" на страната му.

Руините на манастира: Идете в пътя отляво от скалите и продължете до руините.

Тунела - Погледнете внимателно кръглият, богато украсен камък на стената. Използвайте греблото на него. Каменното колело се премества, за да разкрие входа към тунела. Влезте в него и се огледайте. Вижте римските камъни на стената. Вървете напред преди голямата зона с разклонението. Вземете златната монета - 1689 Гвинея от земята. Другите пътища не могат да бъдат проверени все още.Трябва ни нещо, за да покажем вярна посока. Излезте от тунела и руините. Вървете надолу по пътя, завийте надясно при кръстопътя и напред към хотела. Влeзте и идете при стаите на последния етаж.

Кари Гарднър: Вървете напред от спираловидните стълби и надясно към стаята в ъгъла - номер 3. Влезте и автоматично дайте монетата на Кари. Тя ви дава шал. Една задача от листа "да направя" е задраскана. Излезте от хотела.

Залива до светилището: Върнете се при залива до светилището и покритата с масло птица. Използвайте шалът на птицата. Линда я взима. Още една задача е задраскана от листа "да направя".

Скалистият залив: Върнете се в хотела. Вървете по пътя към скалистия залив. Вижте Майор Бари да седи със ококорени очи. Вървете напред и говорете с Арлена Маршал. Тя има още едно заплашващо писмо.

Ферибота: Идете отпред на хотела и по павирания път към мястото за придвижване. Използвайте телефона, за да викнете ферибота.

Ледъркомб Бей

Прекосяване на морето: Уил Дженкс ще говори за хората на острова по време на прекосяването.

Гаража на Уил Дженкс: Вижте телефона за повикване на ферибот в дясно от сградата. Влезте в сградата и говорете напълно с Уил Дженкс. Поаро казва, че ще говори с Линда, за да изясни ситуацията между нея и Гладис. Друга задача е добавена към "да направя" листата. Проверете масата и вижте, че не можете да вземете 3 инструмента от масата. Излезте от сградата и идете до селото на края на пътя.

Аптека-Библиотека-Поща: Влезте в първата врата в дясно.

Аптекарката: Говорете с Аделайд Хюс. На нея й липсват писма. Вземете шпатулата. Опитайте се да докоснете епруветките на рафта зад Аделайд. Натиснете и вземете сиропа за кашлица (червена бутилка) на втория рафт. Проверете в инвентара и вижте, че има сок от нар.

Наемане от библиотеката - Идете на дясното гише. Говорете с Аделайд. Питайте я за диви птици и след това наемете книгата за 50 пенса. Книгата за плетене струва 1 паунд и 6 шилинга. Поаро има нужда от пари.

Пощата - Идете на лявото гише. Говорете с Аделайд. Натиснете на хартията на гишето и изберете банковият адрес (Фагин и Синове, Нова Комерсиална Банка)

Натиснете на Клои - котката. Вижте и натиснете на нещата зад шкафа и Клои. Вземете брошурата за Св.Патрик в дясно от изходната врата. Излезте от магазина.

Кръчмата на Монасите: Вървете напред по пътя и влезте във вратата вляво. Вижте голямото куче, стоящо до пояса.

Полковник Уестън - Вървете надясно на екрана и говорете с Полковник Уестън изцяло. Научете, че забелязванията на подводниците не съвпадат с тези на Хилъри. Уестън заема ключа на кръчмата и стетоскопа на Поаро.

Хоръс Блат - Говорете със седящият мъж. ФРИЗЬОР !!!

Албърт Багли - Идете на бара и говорете с Албърт.

Научете за Баскервил - кучето - и това, че Том Кътър е добър играч на дартс. Тази вечер е годишнината от смъртта на Том Кътър.Има картина, на която има следа за съкровището му: има копие на стената в аптеката. (Аз не можах да намеря тази картина). На нея той е изправен на връхната точка на острова, гледайки на север.

Гаражът: Върнете се при Уил Дженкс, за да се върнете на остров Сийдрифт.

Остров Сийдрифт:

Стаята на Поаро: Върнете се в хотела, в стаята на Поаро.

Идете до банята и вижте, че Линда е сложила птицата във ваната. Натиснете на Линда. Имате нужда от инструкции за това как да изчистите птицата.
Почистване на покритата с масло птица В инвентара,натиснете 2 пъти на Книгата "Птиците по бреговете на Девон". Използвайте лупата, за да прочетете книгата. Сега Поаро знае процедурата. Може да започваме. В инвентара използвайте четката с маслото, за да получите четка с масло. Използвайте четката с масло на ваната или на Линда. В инвентара комбинирайте четката и перилния препарат, за да получите четка с перилен препарат. Използвайте я на ваната или на Линда. Използвайте кранчето и след това дайте кърпите на Линда. Една от задачите от "да направя" листата е изпълнена.

Кръчмата на Контрабандистите: Излезте от хотела и тръгнете надолу по павираният път. Използвайте ключа, който взехте от Полковник Уестън на вратата. Погледнете внимателно дартс мишената и забележете "N" на 20,"N" на 19 и "Е" на 15. Слезнете по стълбите. Погледнете дартс мишената на тухлената стена. Има 3 дупки под 20. Има активна част на варелите в ляво.Излезте от кръчмата.

Придвижване: Повикайт ферибота. Чуйте уликите, дадени от Уил по време на прекосяването.

Ледъркомб Бей

Аптека-Поща-Библиотека: Влезте в магазина.

Линда - Стреснете Линда. Тя има много свещи. Говорете с Линда за Уил и Гладис. Още една задача е задраскана от "да направя" листата.

Пощата - Говорете с Аделайд за телеграмата. Вземете парите от банката.

Библиотеката - Говорете с Аделайд. Вземете книгата за плетене.Купете скицникът, който се вижда на гишето.

Гаража на Уил Дженкс: Идете до Уил и прекосете залива.

Остров Сийдрифт:

Върнете се в хотела. Вървете по пътя вляво, преди вратата на хотела.

Оукли Гарднър - Говорете с Гарднър и автоматично му дайте книгата.

Действие 3

Офисът на Поаро – Настоящето: Автоматично се връщате в офиса на Поаро.

Поаро казва своето мнение как да продължи разследването.Той съветва Хейстингс да махнат нещата които го разсейват в случай и да не забравя за убийството на младото момиче и ритуалното представление.

Пръстът на съмнението – Третата улика е Бюро

Кликни върху иконката на Хейстингс в таскбара.

Август 24 , 1940 Вечер

Остров Сийдрифт

Стаята на Поаро: Чува се почукване.

Отвори вратата и говори с Кенет Маршал.Снимка на Арлена е била открадната от неговата стая.Вратата на балкона била оставена отворена. Излез през вратата на балкона.

Стаята на Монтагю Бари: Влез в през вратата на стаята в дясно от тази на Поаро. Отиди до леглото и погледни отблизо възглавницата.Отмести възглавницата и вземи снимката на Арлена.Погледни я отблизо в инвентара. Бари влиза.Говори с него.Поаро дискутира тренировката на кучето в залива Ледъркомб. Излез през главната врата.

Стаята на Линда Маршал: Провери първата врата в ляво на коридора , стаята на Линда Маршал. Използвай стетоскоп на вратата след като Поаро ти казва да слушаш по внимателно. Чуваш Линда да казва някакви френски ритуални думи - "Аз те бия , аз те чупя , аз те проклинам."

Стаята на Сем . Гарднърс: Провери стая 3 в десния ъгъл на вътрешния балкон. Използвай стетоскоп на вратата след като Поаро ти казва да слушаш по внимателно.Чуваш семейството да говорят за своите проблеми. Тръгни надолу по коридора и излез през вратата на балкона вдясно от спираловидното стълбище.

Стаята на Кенет Маpшал: Влез във втората врата на балкона.

Пишещата машина – Отиди напред и провери пишещата машина на бюрото. Постави празен лист хартия ,взет от стаята на Роузмунд Дарнли, в пишещата машина. Кликни върху копчетата на пишещата машина за проба.Вземи напечатаната хартия и виж че буквите не съвпадат с тези които са написани на писмото заплаха. Излез от стаята през вратата на балкона.

Стаята на Редфърн: Виж Патрик на балкона.Говори с него.След съвета на Поаро , Патрик напуска. Влез в последната врата на балкона.

Пишеща машина – Отиди напред и и провери пишещата машина под леглото. Постави празен лист в машината. Кликни върху копчетата на пишещата машина за проба.Вземи напечатаната хартия и виж че буквите не съвпадат с тези които са написани в писмото заплаха. Автоматично вземи пишещата машина на Дарнли. Излез от стаята през главната врата. Слез на главния етаж.Тръгни наляво от рецепцията и мини през вратата.

Трапезарията: Влез през вратата в ляво. Говори с Гарднърс.Излез от трапезарията. Излез от хотела през предната врата.

Контрабандистка кръчма: Тръгни надолу по тротоара до страноприемницата. Виж духа на Том Кътър.Използвай иконата на сянката на него. Влез в кръчмата и тръгни надолу по стълбите. Погледни отблизо влажната следа от стъпка на пода на избата.Погледни играта на дартс на тухлената стена. Излез от кръчмата и се върни обратно в хотела.

Кенет Маршал: Тръгни на ляво по тротоара по пътя водещ към скалата. Запази играта тук.Говори с Кенет Маршал за снимката.

Когато е вече време да зададеш специфичния въпрос за награда за намирането на снимката , избери мъдро.Ако въпросът не е верен, се върни пак където си запазил играта или го потърси по късно и задай правилния въпрос.

Правилния въпрос е за трудностите на дъщерята в училище.

Издатината: Продължи надолу по пътечката на скалата. Виж Арлена и Патрик на издатината.Подслушвай ги.

Върха на острова: Продължи наляво по пътечката на скалата.Вземи лопатата на кръстовището на пътеката.

Развалините на манастира: Влез в развалините и говори с Емили Брюстър. Тя помоли Поаро да разкрие убийството на Мили Парсънс. Научи всичко за подозирания директор , училището на госпожица Портър , вуду ритуалите и учителят който е напуснал.

Кристин Редфърн във вътрешния двор: Върни се пак в хотела.Тръгни по пътеката в дясно и мини покрай тенис корта.

Говори с Кристин.Скицника е даден като подарък.

Действие 4

Офисът на Поаро - Настояще: Автоматично ще бъдете върнати във офиса на Поаро.

Поаро обсъжда напредъка на разследването.

Пръст на съмнението - Четвъртата улика е чекмедже.

Кликнете на иконата на Хейстингс.

Август 25, 1940 Сутрин

Остров Сийдрифт

Стаята на Поаро: Излезте през главната врата.

Стивън Лейн: Срещнете се с Лейн пред стаята му. Говорете със Лейн. Лейн иска да отиде до Св.Патрик и е щастлив за брошурата дадена му от Поаро. Научете за убийствата, убиецът и неговият начин на мислене.

Линда Маршал: Отидете в нейната стая , която е първата в ляво във левия коридор. Говорете за всичко със Линда. Научете за Гидеон Фел, вуду и филмът Проклятието на Острова.

Кула: Качете се по стълбите. Използвайте бинокъла за да видите , че лодката на Блат сега има бяло платно. Завийте надясно и използвайте бинокъла за да видите подводницата отново.

Плажът: Излезте през главната врата и отидете на плажа. Слезте по стълбите и говорете с Арлена. Говорете с Арлена. Тя знае кой пише писмата заплаха. Тя използва дъската дадена от Поаро. Качете се по стълбите. Срещнете Кенет и след това Патрик.

Норт: Върнете се до хотела и тръгнете надолу по пътя. Запазете игра тук. Вижте Норт и го последвайте. Ще има няколко избора за действие дадени от Поаро. Изберете "Помолете Г-ца Редфърн да направи портрет на човека".

Кръчмата на контрабандиста : Влезте във кръчмата. Разгледайте внимателно дартца. Това е карта за съкровището на Том Кътър. Излезте от кръчмата.

Фоайе на Хотела: Върнете се във хотела. Говорете със Кристин седяща от дясно. Тя ще направи скица на Норт за Поаро. Говорете с Роузмунд , която пристига след Кристин. Поаро и дава откраднатата пишеща машина.

На лов за съкровище 1: Влезте във барът и излезте през вратата водеща навън. Вървете напред докато не стигнете кръстовището качете се на най-високото място , което е празно в момента. Това е най-високата точка на острова. Гледайте как Поаро претърсва района. На игрището за тенис, копай, копай, копай... Хахаха! Вземете топката за тенис от ляво на пътя.

Засичане по часовника (може да бъде направено по всяко време): Отидете на места където Поаро ще спомене , че е добро място за засичане. Използвайте хронометъра. Засечете времето за достигане на залива на Кътър.

Тенис игрище - 20 минути; Руините на манастира - 12 минути, Святия залив до стълбата - 15 минути, Издатината(терасата)на скалите - 6 минути; Плажът до стълбата - 18 минути и входа на хотела - 25 минути.

Придвижване: Обадете се да извикате ферибота. Слушайте нещата , които Уил ще ви казва докато прекосявате.

Ледъркомб Бей

Кръчмата във Ледъркомб Бей: След като сте разровили игрището за тенис, говорете с бармана. Научете за истинската най-висока точка на острова. Тревистия път пред хотела е бил преди най-високата точка. Отидете до масата и вземете сандвич с месо. Отидете до вратата и говорете с Бари за Баскервил, голямото куче. Продължете! Вижте как е бил трениран Баскервил. Aх, той не иска да влезне в магазина. Влезте във магазина и автоматично ще поставите сандвича на земята. Вижте как Баскервил и Клои се сблъскват.

Магазин:
Поща - Кликнете на писмата зад шкафа за писма. Вземете липсващите писма. Дайте ги на Аделайд. Когато ви зададе въпрос - Изберете да използвате тестовата мини лаборатория.

Химия : Кликнете на книгата зад Аделайд. Отворете книгата. Поставете хапчетата взети от шкафа на Лейн във епруветка. Вземете епруветката и цъкнете със нея върху надписа в книгата 'drugs' (наркотици/лекарства). Автоматично, тестът е направен от Поаро. Това е Трионал. Излезте от магазина.

Полиция : Вървете до края на пътя. Влезте във вратата до фонтана. Говорете с Полковник Уестън за всичко.

Пишеща машина - След като говорите за Арлена, изпробвайте неговата машина. Поставете празен лист на машината. Кликнете на бутоните на машината за да вземете проба. Вземете листа и вижте , че той съвпада със писмата "заплаха". Отговорете със 'Да не беше Линда Маршал' на въпроса. Говорете със Полковник Уестън за Г-жа Касъл и двата случая на убийства.

Отговорите след като прочетете доклада за случая на Мили Парсънс:
1. Филмът и времето (3ти).(The Movie and the Time)

2. След това заглавието на филма. (The Title Of The Movie)

Излезте от селото и се върнете във гаража.

Гаражът на Дженкс: Влезте във гаража и говорете със Уил. Той иска да се прочистят свещите на колата на Бари. Почистете свещите на двигателя на колата Прочетете списанието във инвентара и автоматично научете как да почистите свещите. Отидете до работната маса и вземете отверката, ключа и пилата.

Ключът - Поаро бива прободен от метален фрагмент докато взима ключа. Във инвентара, вижте гаечения ключ. Автоматично метален фрагмент ще бъде поставен във инвентара ви. Отидете до колата на Бари в ляво. Вижте двигателя на колата. Отворете капака . Разгледайте внимателно запалителната система. Използвайте ключът на единия болт , който държи едната свещ. Взимате едната свещ. Използвайте отверката върху другата свещ близо до центъра. Взимате другата свещ. Във инвентара, направете изчистете свещите като ги изпилите с пилата. Поставете двете лъскави точки обратно. Браво, старче!



Влезте във гаража и срещнете Уил. Върнете се на острова.

Oстрова Сийдрифт:

Истинската най-висока точка на острова: Върнете се в хотела. Вървете по пътя водещ към скалистата част. До шезлонгите, автоматично започнете да вървите във различни посоки. Семейство Гардънърс са наблизо. Копай, Поаро, копай. Съкровището е открито на пътя към скалистия плаж зад хотела. Вземете три златни стрелички за дартс.

Кръчмата на контрабандиста : Вървете надолу по пътя и влезте във кръчмата. Слезте във мазето и разгледайте внимателно дартса на тухлената стена. Поставете златните стрели във трите дупки под горното 20. Влезте във тунела и вижте стъпките на земята. Вземете наметалото от ляво на входа. Вървете напред до разклонението. Поаро отказва да продължи. Излезте от тунела и след това и от кръчмата. Върнете се във хотела.

Скалистия плаж: Поемете по пътя от дясната страна на хотела. Вървете напред и говорете със Емили Брюстър. Нещо е било хвърлено по нея.

Гардънърс: Говорете със семейството , които се намират на столовете пред хотела. Патрик Редфърн не е в добро настроение.

Свещеният залив : Отидете на залива до светилището. Говорете с Кристин Редфърн стояща на палубата. Тя ви дава скица на Норт. Говорете отново със нея и разберете , че и тя не е в добро настроение. Вижте скицата на Норт в инвентара.

Кенет Маршал: Върнете се в хотела и нагоре към стаите. Кликнете на вратата на Кенет Маршал. Използвайте стетоскопа на вратата за да чуете писане на печатна машина.

Придвижване: Използвайте телефона, за да повикате водния трактор/ферибота.

Ледъркомб Бей

Полиция : Вървете надолу до края на пътя. Влезте във вратата до фонтана. Говорете с Полковник Уестън за скицата на Норт.

Острова Сийдрифт: Автоматично, ще бъдете върнати отстрани на хотела на страната на пътеката водеща към скалеистия плаж. Чуйте тръбите на стената да издават звуци. Някой се къпе в момента.

Действие 5

Офисът на Поаро – Сегашно време

Поаро ви показва картата , която сочи къде за последно са били видени заподозрените. Тя ще се подновява с разпитването на заподозрените.

Пръстът на съмнението – петата ключова дума е магнит. Кликнете върху иконата с Хейстингс в менюто със задачи.


25 август 1940 Късно сутринта

Остров Сийдрифт

Виж как Патрик и Емили гребат към залива в 11:40 и намират тялото на Арлена.

Хотелски офис: Излезте от стаята на Поаро. Идете в офиса, зад рецепционното гише. Говорете с Хилъри Кесъл. Ще разберете , че Арлена е била убита. Полицията е тук от около час. Излезте от офиса и идете във фоайето на хотела.

Хотелското фоайе : Вижте и се опитайте да говорите с Гладис. Излезте и вземете пътеката, която води към стръмните скали и плажа. Вижте Гарденърс до шезлонгите. Кари не иска да разговаря.

Плажът: Идете към плажа и се доближете до водата.

Говорете с Емили : Тя ще закара Поаро в Залива на Кътър

Залива на Кътър :
Полковник Уестън: говорете с Полковник Уестън. Поаро ще проведе разследването. Времето на убийството е между 10:45 и 12:20. Причината за смъртта е удушване.
Тялото на Арлена: Вижте тялото. Вземете термоса за кафе. Кликнете върху нея и Поаро ще ви каже , че е била задушена от човек с много силни ръце. Вижте разлятото върху пясъка кафе. Вижте панделката на шапката.

Патрик Редфърн : Говорете с Патрик Той си спомня, че чул шумове в от скалите в близост до стълбата.

Стълби до скалите: Приближете се към стълбата. Вземете счупената лула от пясъка.

Пещера: Минете вдясно на стълбата. Вземете скъсано парче плат от скалите. Влезте в пещерата. Вземете смачкания флакон парфюм вдясно. Вижте нещо покрито с кал на стената. Вижте отблизо и използвайте шпатулата, за да премахнете глината покриваща шестоъгълен контейнер, използван да задържа дръжката на лебедка.

Тялото на Арлена: Идете при тялото. Вижте панделката на шапката й. Използвайте ножиците , за да вземете парченце от панделката.

Емили Брюстър: Говорете с Емили. Тя потвърждава времето , по което се е случил инцидента. Тръгнали за залива в 11:40 и пристигнали в 11:45. В 11:30 започнали да се отдалечават от острова. Сега сте разследвали всичко, говорете с нея отново. Поаро моли да бъде откаран към плажа за къпане.

Гарденър: Качете се по стълбата и идете при Гарденър на верандата. Говорете с него. Вижте времевата линия. Той е оставил Кари около 11 и го нямало за 15-20 минути.

Хилъри Кесъл: Идете до рецепционното бюро в хотела. Говорете с Хилъри. Дава ви главния ключ за хотела. Уверява ви, че никой не в влизал. в столовата от 10:30 до обяд. Единствената поръчка за бутилка с кафе била направена от Лейн и Арлена, които отивали на туристическа разходка. Това не било по- късно от 9:30.
Ако не сте взели плана на хотела по – рано от офиса й, помолете я да ви го даде сега.

Хотелски стаи: Качете се по стълбите и отворете вратата. Нямате нужда от ключ.

Стаята на Арлена: Влезте в първата врата отляво на вътрешния балкон и се огледайте. Вземете писмо от Дж.Н. Прочетете го в документите.

Баня: Идете в банята вляво от леглото. Отворете шкафчето над тоалетната. Вземете шишенце с парфюм и неотбелязана шишенце. Идете наляво и вземете бутика със сили за вана. Поаро не може да отвори бутилката. Вземете четката за коса от масата вдясно. Погледнете отблизо четката в инвентара и вземете проба от косата. Излезте от стаята.

Стаята на Кенет Маршал: Влезте в следващата стая. На терасата се вижда сянка. Говорете с Кенет.От 11:40 до 12 е бил в стаята си. Баркет и Апългут са адвокатите на Арлена.

Стаята на Линда Маршал: Влезте в следващата врата от ляво. Вижте кутия на тоалетката със зодиакални знаци в кръгова ключалка Вижте отблизо шапката на леглото. Вземете луксозната карфица от панделката. Идете до камината и вземете изгорялото парченце плат от дървата и изгорялата коса отдясно. Вземете  часовника на Линда от полицата на камината.

Стаята на Роузмънд Дарнли: Идете в следващата стая. Идете в дъното на екрана и говорете с Роузмънд. Те я приятелка на Кенет Маршал още от детинство. Била в Леджис от 10:25 до 11:50. Към 11 се върнала в хотела да си вземе шапката за слънце. При избора ви каква за каква услуга да помолите, изберете да сравните парчетата плат.

Отрязаното парче плат от шапката на Арлена е фина коприна. Това от скалите е изкуствена коприна и е некачествено боядисано. Изгореното парче плат от камината е от съшия материал като това от скалите.

Стаята на Редфърн: Влезте в последната стая вляво на коридора. Отворете куфарчето на бюфета. Вижте снимка на Редфърнови. Идете в края на екрана и проверете чантата на пода до масата – припаси за скици. Излезте и идете на терасата и говорете с Кристин Редфърн. Тя била в Свещения залив от 10:30 и си тръгнала в 11:45. Играла тенис в 12. Върнете се вътре през вратата в другия край на терасата.

Стаята на Емили Брюстър: Влезте в първата стая от дясната страна на терасата. Вземете и прочетете писмото от Мили Парсънс , което е на шкафа.

Стаята на Гарденър: Влезте в следващата стая. Претърсете коша за боклук вдясно на шкафа.

Пъзелът от скъсаното писмо: Вземете парченцата хартия и ги съединете. Кликнете върху парченце и след това кликнете върху друго парченце , което искате да изместите.

* Прочетете съединеното скръбно писмо в документите.
 


    


Вземете листчето от бюрото. Прочетете го в документите.
Излезте от стаята.

Стаята на Хоръс Блат: Влезте в следващата стая. Отворете куфара на леглото. Изкарайте дрехите и вижте мазно петно. Използвайте шпатулата върху мазното петно на куфара и вземете маслена проба.

Гладис Наракот: Вижте Гладис на терасата. Говорете с нея. Ако не сте проверили стаите на Бари Монтагю и Стивън Лейн, направете го сега. Вземете  шишенцето с хапчета от медицинската аптечка в банята на Лейн. Излезте от хотела.

Тенис корт: Вижте как Джордж Струм заглажда тенис корта. Чудите се защо го прави? Поаро казва да не го безпокоите.

Линда Маршал: Идете до Свещения залив. Говорете с Линда. По-рано й бил преписан Трионал.

Джордж Струм : Идете до Плажа. Говорете с Джордж. Помолете го да се гмурне и да ви даде това, което е било хвърлено на Емили в Скалистия плаж. Той иска алкохол (питие).

Алкохол: Отидете до бара в хотела. Говорете с Хенри Бейли, бармана. Поръчайте любимият на Джордж Земеделски Пунш.

Не са останали ром и сироп от нар. Поаро ви дава сиропа за кашлица, който е взел от аптекаря. Вижте бутилката със сироп във инвентара и забележете, че е направен от нар. В инвентара комбинирайте сиропа за кашлица с празната бутилка от нар, взета по-рано от коша за боклук до бара, за да получите бутилка пълна със сироп от нар. Идете до кръчмата на контрабандиста. Идете в избата. Използвайте чашата ,взета от трапезарията., върху кранчето на бурето вляво от отворената тайна тухлена стена и ще получите чаша пълна с ром. Хмм... виното има добър производител! Върнете се в бара на хотела. Дайте чашата с ром и бутилката с нар на Хенри, за да ви направи Земеделски пунш.

Гмуркане: Върнете се на плажа. Говорете с Джордж. Вижте как Джордж на два пъти се гмурка . Той дава на Поаро празно шише.

Зона за придвижване: Идете до зоната за движение. Използвайте телефона, за да повикате воден трактор/ферибот .

Залива Ледъркомб

Гаража на Уил:

Говорете с Уил. Лейн дошъл около 8. Бари взел колата си преди 10. Блат бил тук преди малко. Научете къде е бил Норт. Поаро го моли за лебедка за корабно платно.

Магазин: Говорете с Аделайда. Бари искал личен телефон. Линда изпълнила мед. бележка преди малко.

Тествайте най-различни вещества, които може да са свързани със случая: Отворете книгата на аптекарския щанд зад Аделайда.
Празно шишенце –Кликнете с празното шишенце на епруветката. Кликнете с епруветката на „козметика” ( Cosmetics) в книгата. Съдържа вещество за изкуствен тен

Термос с кафе на Арлена : Кликнете с термоса за кафе на епруветката. Кликнете с епруветката на „наркотици” (Drugs) в книгата.Съдържа Трионал, успокоително

Пробата с масло от куфара на Блат: Кликнете с пробата масло на епруветката. Кликнете с епруветката на „масла и восъци” ( Oils and Waxes) в книгата.Идва от масло, което се използва за поддръжка на оръжие.

Смачканата бутилчица от пещерата: Кликнете със смачканата бутилчица на епруветката. Кликнете с епруветката на „козметика” (Cosmetics) в книгата.Това е парфюм.

Неотбелязана бутилка от банята на Арлена: Кликнете с неотбелязаната бутилка на епруветката. Кликнете с епруветката на „наркотици” (Drugs) в книгата.Съдържа боя за коса.

Пера от пилета: Кликнете с перата от пилетата на епруветката. Кликнете с епруветката „кръв” ( Blood) в книгата Кръвта идва от пилета.
 

Карфицата от шапката на Линда - Кликнете с карфицата на епруветката. Кликнете с епруветката на "масла и восъци"(Oil and Waxes) във книгата. По нея има восък от свещ.

Микроскоп: Сложете косата на Арлена на микроскопа; след това сложете изгорялата коса на микроскопа. Вижте , че косите са подобни.
 

Пощенки офис:

* Кликнете върху листовете на гишето и изпратете телеграма до училището на г-жица Потър за млади дами.

* Кликнете върху листовете на гишето и изпратете телеграма до адвокатите Баркет и Ейпългод.

Кръчмата Главата на монаха:

Хоръс Блат: Говорете с Блат. Бил навън от около 9 до след 1 часа. Казва ,че загубил спасителния си пояс по време на буря. Играйте дартс , за да спечелите спасителен пояс: Идете до дартса. Кликнете върху таблото и играйте за спасителния пояс. Автоматично изиграйте играта и спечелете. Спасителният пояс е в инвентара. Дайте спасителния пояс на Блат. Когато ви попита каква услуга може да ви направи, поискайте компаса му. В инвентара имате  компас. Хейстингс и Поаро дискутират възможността удушвачът да е жена. Жените на острова трябва да бъдат поставени на тест.

Полицейско управление: Говорете с полковник Антъни Уестън.
Научете за Джон Норт. Прочетете доклада в документите по- късно.  Вземете доклада по случая Алис Коригън. Прочетете го в документите по- късно. Поаро моли Уестън да провери за инициалите Дж. Н. От писмата и фотографа на семейство Редфърн , Джими Неш.


Гаража на Уил: Върнете се при Уил и след това се върнете на острова.

Остров Сийдрифт

Гладис Наракот: Вижте Гладис на терасата до хотелските стаи.
* Тест за силата на жените.

Говорете с Гладис , за да й обясните за теста , който ще определи дали някоя от жените има силата да удуши човек. Хахахаха. Фобия! Изберете г-ца Брюстър от списъка. Разходете се наоколо за малко и излезте от стаята на Поаро. Отидете до изхода на лявата тераса ( спираловидните стълби), надолу по стълбите, до Каменистия плаж и обратно до вътрешната тераса, намираща се до стаята на Поаро.


Говорете с Гладис: Направила е теста на всички жени, намиращи се на острова. Емили Брюстър отворила буркана с лекота.

Действие 6

Офисът на Поаро: Автоматично сте обратно в офиса на Поаро.

Поаро дискусира мистерията.

Изберете всеки от изборите и Поаро ще обясни. Чуйте го добре какво казва. Елиминирайте другите заподозрени.

Пръст на съмнението - Шестата следа е телефона.

Цъкнете на иконата на Хейстингс.

25 Август, 1940

Острова Сийдрифт

Офисът в хотела: Отидете в офиса зад рецепцията. Вижте внимателно сейфа.Използвайте тайния ключ върху него. Вижте ,че сигналния фенер е изчезнал. Вземете радиото и Книгата с кодове.

Гладис Наракот: Идете на балкона на втория етаж. Говорете с Гладис, която чисти близо до стаята на Маршал. Тя е видяла Кенет Маршал докато е била в хотела. Камината на Линда Маршал е почистена тази сутрин. Тя също е чула някой да взима душ по пладне.

Стаята на Кенет Маршал: Влезте в стаята. Вземете листовете близо до пишещата машина на бюрото. Прочетете писмото до Кенет Маршал и неговия отговор в документите.

Стаята на Хорас Блат: Минете през балкона и влезте в стаята на Блат. Проверете куфара и вземете дрехите от дясно. Вижте и вземете револвера. Блат идва и револверът е върнат обратно.Излезте от стаята.

Патрик Редфърн: Отидете долу в фоайето и влезте в бара на хотела. Говорете с Патрик за всичко.Научете за Джими Наш.

Хенри Бейли: Говорете с Хенри.

Стивън Лейн: Отидете долу, за да извикате ферибота. Срещнете Стивън Лейн. Говорете с този болен мъж. Извикайте превозното средство.Хахахаха.Разговор относно фобията!

Заливът

Гаражът на Уил:

Бари: Говорете с Бари.

Уил Дженкс: Ще ви даде лебедката, която е намерил.

Склад: Влезте в склада и отидете до пощенската станция. Вземете писмото от Баркет и Апългуд.Прочетете го в документите. Aрлена е изтеглила 10000 паунда тази седмица.

Полицията: Отидете в края на улицата и влезте в полицейския участък. Говорете с полковник Уестън. Вижте проверката на имената и алибитата на заподозрените. Прочетете ги в документите.

Също така вземете пакет от Г-жа Портър. Отворете го във нвентара. Вземете 4 карти Прочетете писмото на Мис Потър в документите. Научете какво са направили 4те ученика за да бъдат изключени. Върнете се на острова.

Остров Сийдрифт

Плажът: Слезте на плажа и помолете Емили да ви заведе до плажа.

Пещера в залива на Кътър: Отидете в пещерата. Вижте водорасли в ляво. Вземете кутията за сандвичи. Отворете и виж че е пълна с пакети бял прах. Цъкнете в инвентара и вземете бял прах. Използвайте лебедката върху металното на вратата. Отвори се път.Сега като имате компас, влезте в тунела.

Руини: В началото поемете надясно.

Преди да излезнете при руините пуснете секундомера. Завъртете се и отидете в началото на тунела.

Кръчмата на контрабандиста: Поемете по долния път. Продължете напред докато не стигнете до мазето. Използвайте секундомерът тук. Продължете напред до мазето. Вземете счупения компас от земята срещу отворената тайна врата. Качете се в кръчмата и излезте на пътя. Няма проблем да оставите Емили , тя ще се върне на плажа

Стаята на Линда Маршал: Качете се горе и влезте в стаята на Линда.

Пъзелът на зодиака: Вгледайте се в пъзела.

Използвайте 4те картички изпратени от Г-жа Портър като улики .

Линда Маршал - Родена на 28 Ноември 1927.Тя е стрелец.

Дорис Клапендън - Родена на 13 декември 1927. Тя е стрелец.

Вирджиния Прайс - Родена на 3ти Януари 1928. Тя е козирог.

Естела Хавершам - Родена на 15 април 1928. Тя е овен.

Наредете зодиакалните знаци от най-възрастното момиче със най-външна зодия към най-младо със най-вътрешно.

Кутията ще се отвори. Автоматично взимате вуду книга и ключ.



Руини: Излезте от хотела и отидете при руините.

Използвайте ключа от кутията върху вратата в ляво от входа. Вземете магнетофона взет от офиса в хотела.

Отидете до залива.

Ледъркомб Бей

Аптека: Кликнете на отворената книга зад Аделайд. Цъкнете с пакета прах върху епруветката. Натиснете с пълната епруветка върху drugs - наркотици/лекарства в книгата.Това е хероин. Вижте Кенет Маршал да се опитва да събуди Линда. Тя е взела Трионал.

Действие 7

Офиса на Поаро-Настояще: Автоматично се връщате в офиса на Поаро.Поаро дискутира Линда и дава подсказски какво да се прави.

Контрабандистите трябва да бъдат арестувани и премахнати от пътя.
 

Въпроси и Отговори:

Контрабандистите са Норт и Блат

Доказателства за плана им: Цвета на корабното платно на Блат.Бялото казва на Норт,че хероина е готов да бъде взет. Начина да ги заловите е компаса.Свържете го заедно с сребърния магнит намерен в гаража.

Пръста на съмнението-Шестото доказателство е телефона.

Въпроси и Отговори:
Ток-Нещото е подсилено с електричество.

Лампа:Пръстът на съмнението е подсилено от същия бушон с който е подсилена лампата.

Бюрото:Жиците от лампата и Пръста на Съмнението са в в чекмеджето.

Чекмеджето:Затваряте чекмеджето всеки път когато  работите с Пръста на Съмнението.

Пръста-Пръста е контролиран от магнита който държите.

Телефон-Телефона е откъснат.

Код-Въведете кода в телефона.

Натиснете на иконката на Хейстингс в таскбара.

25 Август,1940 Късно Следобед.

Остров Сийдрифт

Линда Маршал:Отиди в стаята и.Говори с Линда.

Поставете капана:

Компас-Ако още не сте го направили,погледнете внимателно в инвентара гаечния ключ, за да получите магнитен фрагмент. Съединете магнитния фрагмент с работещия компас, за да получите развален компас.

Хорас Блат: Отиди в бара на хотела. Говори с Блат на пианото, за да му дадеш компаса.

Пещерата във залива на Кътър:Отиди до пещерата в залива на Кътър влез в тунелите като минеш през руините на манастира или помоли Емили Брюстър да отиде там. Постави кутийката за сандвичи обратно на рафта пред пещерата.Автоматично той е покрит с водорасли.

Придвижване: Обади се за ферибот.

Залива Летъркомб:

Гаража:Говори с Уил.Научи,че гост от хотела му плаща за да направи шега на някой. Уил трябва да види сигнал от кулата и да срещне госта при пещерата на залива Кътър и да го заведе до Търтълстоун. Сигнала е 3 кратки премигвания.

Изберете код, за да отговорите: 3 дълги

Полицейски участък: Отиди до полицейския участък. Говори с Полковник Уестън.Научи за Мисис Касъл и Фел.

Остров Сийдрифт:

Отиди долу и говори c Емили за да те препрати до пещерата на залива Кътър

Пещерата на залива Кътър : Влез в пещерата. Кутията е няма .Излез от пещерата. Говори с Блат и Норт.


Действие 8

Офисът на Поаро:Поаро знае кой е убиеца и ще ви го разкрие.

Остров Сийдрифт

Препоръчвам ви да го направите сами до края на играта без да използвате помагалото.

Трапезария:

Поаро извиква заподозрените.

Имаш два избора да използваш помощ от Поаро или сам да предположиш.

2 бутилки: Бутилки Парфюм

Следващо сравнение: 3 парчета плат.

Изхвърлена Бутилка: Слънчев тен

Съдържанието на термоса на Мисис Маршал: Трионал.

Причина за парфюма,тена и шапката: Да имитира Арлена.

Звуково доказателство: Звукът на течаща вода.

Причина за къпането: Отстрани изкуствения загар.

Причина за Имитирането:Да има алиби за убийството.

Свързано убийство: Убийството на Алис Кориган

Доказателство, което срива перфектното алиби: Часовникът на Линда е перфектно точен.

Лъжецът е: Кристин Редфърн

Истинския мотив се намира в 2 документа : Адвоката на Арлена и Писмото от ДЖ Н

Какъв човек е била Арлена: Мъжете, които Арлена е харесвала са се възползвали от нея.

Кулата:

Последвай убиеца в кулата.

Избери: Аз казах на Дженкс лъжата.

Офисът на Поаро - Настояще : Въведи кода на телефона и вземи Пръста на съмнението.

Въведи 4 3 6 4 8 7- Гениално.


TEAM WALKTHROUGHS
"Adventurers Community"

Таня Иванова / Tania Ivanova - katalipsis,
Ангел Петков / Angel Petkov - Fr33style,
Тони Банков / Toni Bankov - f0rgy,
Галина Доневска / Galina Donevska - galdoka,
Радослав Узунов / Radoslav Uzunov - 3pacalypse Now,
Боян Недялков / Boyan Nedyalkov - Svalko,
Денис Метев / Denis Metev - Lord Zombie.

Редактори: 3pacalypse Now, Speedycars & Fr33style