Домът на Худини

Вземете Худини от растението. (филмче). Върнете Худини в клетката му. Проверете раницата. Разгледайте снимката на майката и бащата, книгата, писмото и парцала. Вземете моркова. Вземете бутилката за вода. Използвайте моркова върху клетката на Худини. Използвайте бутилката за вода върху диспенсера за вода. Използвайте бутилката за вода върху клетката на Худини.

100%

 

Имението Dread Hill

Вземете останалите предмети от раницата. Дневникът на Сам, портфейл, Швейцарско ножче, кибрит, тесте карти, наръчник за фокуси влизат в инвентара. Отидете във фоайето. Проверете портрета във фоайето. Разгледайте портрета във фоайето. Проверете плика „За новата асистентка” (For the new assistant) на вратата. Разгледайте плика. Отидете в кабинета. Проверете снимките на пациентите. Разгледайте снимките на пациентите. Проверете стената с дипломи. Разгледайте дипломата. Излезте на входа на имението. Проверете табелката на входа. Разгледайте табелката на входа 2 пъти. Върнете се във фоайето. (филмче) Говорете с г-жа Далтън във фоайето. ЗАБЕЛЕЖКА: това е ключ. Няма да можете да продължите в играта, освен ако 22/63 от Dread Hill са завършени. Влезте в кухнята. (филмче) Яжте закуска. Говорете с г-жа Далтън в кухнята. Отидете в спалнята. Проверете раницата. Вземете снимката на мама и татко (бонус), само след като сте говорили с г-жа Далтън. Отидете в задния двор. Разгледайте гаража. Влезте в гаража. Използвайте мотора (бонус). Отидете във фоайето. Проверете плика „За новата асистентка” отново. Вземете плика „За новата асистентка”. Пликът влиза в инвентара. Отидете в кухнята. Говорете с г-жа Далтън отново. Телефонът влиза в инвентара. На картата ви се появява нова локация Oxford Town Center. Отидете в Oxford Town Center.

100%

 

Цената на предателя (Betrayer’s price)

Отидете в Oxford Town Center. Отидете на Corn Market Street. Проверете магическия магазин Black Wand, влезте. Проверете игралния автомат. Разгледайте логото на клуб Daedalus. Говорете с Мефистофел. Играйте на игралния автомат, за да уцелите 21, като изберете Асо и Поп (А и К). Гатанката на клуб Daedalus влиза в инвентара. Проверете дългия тънък шкаф (бонус). Говорете отново с Мефистофел (бонус) за сърцето на ученика (scholar’s heart) и спечелената игра (game won). Отидете в Oxford Town Center. Проверете табелката на кулата Carfax. Разгледайте табелката на кулата Carfax. Отидете на върха на кулата Carfax. Затворете вратата. Прочетете подсказката за огън от

 

загадката на клуб Daedalus. Проверете червената кутия. Разгледайте червената кутия. Разгледайте логото на клуб Daedalus. Разгледайте отвора. Използвайте клечка кибрит под отвора. Парче от пъзел и герб влизат в инвентара. Отидете в Oxford Town Center. Проверете табелката с гербове. Използвайте герба върху Christ Church. На картата ви се появява нова локация Christ Church. Отидете в Christ Church. Прочетете подсказката за вода от загадката на клуб Daedalus. Проверете черната кутия във фонтана. Разгледайте логото на клуб Daedalus. Отворете капака на черната кутия. Разгледайте лакмусовата хартия. Вземете вода от фонтана. Използвайте водата върху хартията. Кликнете върху логото на  клуб Daedalus. Парче от пъзел влиза в инвентара. Отидете в градината. Прочетете подсказката за земя от загадката на клуб Daedalus. Проверете средния цветен храст пред вас. Разгледайте цветята. Проверете свежата пръст. Махнете свежата пръст. Разгледайте пръстта, махнете пръстта. Вземете подложката за бира. Подложката и парче пъзел влизат в инвентара.

100%

 

Агнета за Др. Стайлс

Отидете на Queen Street. Проверете кръчмата Windy Dog за подсказка от гатанката. Говорете с момиче, момче със синя риза и момче с червена риза. (филмче) Първокурсници! В инвентара влиза флаер за първокурсници. На картата ви се появява нова локация St. Edmund Hall. Отидете в St. Edmund Hall. (филмче) Харви и Лиза спорят. Говорете с Харви. Направете фокуса "Up in Smoke" на Лиза.

 

Говорете с Анжела. Подгответе фокуса "Psychic Telephone" за Анжела от книгата.
Проверете уличния телефон. Използвайте вашия телефон върху номера. Използвайте телефона, за да настроите без звук (Mute ) от Опциите (Options). Направете фокуса "Psychic Telephone" на Анжела.

Говорете с Хелена. Говорете с Чарлс. Разгледайте писмото и книгата на пейката до Чарлс. Говорете с Чарлс. Направете фокуса "Ominous Mailbag" на Чарлс.

В инвентара влиза писмото на Чарлс. Отидете в Oxford Town Center. Използвайте писмото на Чарлс върху шахтата. Използвайте плика „За новата асистентка” върху писмото на Чарлс. Отидете в St. Edmund Hall. Направете фокуса "Ominous Mailbag" на Чарлс.

Говорете с Хелена.

100%

 

При завършване на всички задачи, Др. Стайлс ви се обажда да се върнете в имението Dread Hill.

 

Ден 2

Тези неща трябва да се свършат в началото на главата.
(филмче) Яжте закуска. Вземете вестника от масата. На картата ви се появява нова локация Horspath Track. Отидете в St. Edmund Hall. (филмче) Говорете с Агнетата за мистериозния Др. Стайлс. На картата ви се появява нова локация библиотеката Bodleian.

Този ден е много по-лесен, ако нещата се свършат в началото на главата.

Отидете в Oxford Town Center. Говорете с цветарката (бонус). В инвентара влизат цветя. Отидете в магическия магазин Black Wand. Напазарувайте за племенника си. Проверете високия тънък шкаф. В инвентара влиза сценична кръв (Stage Blood). Проверете късия дълъг шкаф. В инвентара влизат магнит (Magnet), пръст (Thumb), лепило (Spirit Gum), хартиена пищялка (Paper Noisemaker). Отидете в Corn Market Street. Платете на Мефистофел 12 паунда.

Карта за Сам

Отидете в библиотеката Bodleian. Говорете с Хелена. Изберете негативни коментари за старата ID карта. Изберете позитивни коментари за новата ID карта. Подгответе фокуса "Destroyed and Restored Ring" за Хелена. Използвайте хартиената пищялка в машината за хартия. Направете  фокуса "Destroyed and Restored Ring" на Хелена.

Използвайте ID върху бариерата.
100%

Сам се преструва на асистентка

Използвайте цветята върху чашата в стаята на Сам (бонус). Отидете в главната лаборатория. Използвайте цветята върху вазата в главната лаборатория (бонус). Разгледайте инструкциите на масата. В инвентара влизат бележка с инструцкии, писмо от Radcliffe Infirmary. На картата ви се появява нова локация Radcliffe Infirmary. Проверете чекмеджетата с файлове. Направете задачата със сортирането на файлове. Вземете документа от чекмедже F, бележка за fMRI (fMRI receipt). В инвентара влиза бележка за fMRI. Отидете в Radcliffe Infirmary. Отидете в офиса на Сюзън. Говорете със Сюзан. Дайте на Сюзън бележката за оборудване.
100%

Мистериозният Др. Стайлс.

Говорете със Сюзан. Говорете с Др. Хедли (филмче) Време е Сам да се порови във файловете на Дейвид. Отидете в библиотеката Bodleian. Говорете с библиотекарката. използвайте компютрите. (филмче) Говорете с библиотекарката за статията в Scientific American (бонус), ако още не сте взели Extraordinary Powers of Ordinary Minds от шкафа с файлове. Отидете в имението Dread Hill. (филмче) Вдигнете телефона и отговорете за асистентката. Говорете с г-жа Далтън в кухнята за инцидента (бонус), ако вече сте използвали компютрите. Отидете в главната лаборатория. Вземете документи от чекмеджета N и С (възможно, само след като говорите с Др. Хедли). В инвентара влизат списък с телефони от отдел невробиология (Neurobiology Phone List)  и картичка за съболезнования (Condolence Card). Използвайте списъка с телефони върху картичката за съболезнования. Зачеркнете всички имена, освен Стайлс и Линкуелър. Вземете документите от Е и Л чекмеджета. В инвентара влиза Extraordinary Powers of Ordinary Minds статия от Линкуелър. Отидете в офиса на Сюзън. Говорете със Сюзан. (филмче) Сюзан отива за кафе. Разгледайте Сюзън. Направете фокуса "Bottomless Coffee Cup" на Сюзън.


В инвентара влиза ключ. Пригответе "Wound" фокуса за Сюзан. Отидете в кухнята за персонала. Разгледайте комплекта за спешна помощ. Използвайте комплекта за спешна помощ. Използвайте пръста върху кръвта. Използвайте кървавия пръст с лепилота. Направете "Wound" фокуса на Сюзан.


(филмче) Сюзан отива за комплекта за спешна помощ. Използвайте ключа върху шкафа с файлове. В инвентара влиза план на експеримента (Experiment Plan). Използвайте плана на експеримента върху копирната машина. (филмче) Вземете комплекта за спешна помощ от Сюзън. Говорете с Малик.
100%

Странни събития на игрището Horspath

Отидете на игрището Horspath. Говорете с Еди. Отидете в магическия магазин Black Wand. Говорете с Мефистофел.
100%

Цената на предателя част 2

Отидете в кръчмата Windy Dog. Прочетете подсказката за вятър от гатанката на клуб Daedalus.


Проверете ловния рог. Духнете в мундщука на рога. Говорете с бармана. В инвентара влиза мундщук (Mouthpiece). Използвайте мундщука върху ловния рог. В инвентара влизат картичка от Christ Church, парче от пъзел. Отидете в Christ Church. Влезте в катедралата на Christ Church. Говорете с гида (бонус), ако сте получили гатанката. Отидете при олтара. Дръпнете лоста. Вземете торбата от водата за кръщаване. Сглобете пъзела, за да разкриете локацията телефонната будка на кулата Carfax


Излезте от олтара. Отидете в Oxford Town Center. Проверете телефонната будка.
Вземете телефонната слушалка. Прочетете подсказката за този, който продал душата си за тридесет от гатанката на клуб Daedalus. Прочетете разговора с гида в Christ Church относно олтара в дневника на Сам за името на предателя. Напишете JUDAS на клавиатурата. Вземете наградата. В инвентара влиза монета. Излезте от будката
100%

 

Стартира се филмче за минаване в следващата глава.

Ден 3

В инвентара има дневник, портфейл, ключ

 

Пси и пак пси
Използвайте ключа върху вратата на частната лаборатория. (филмче) Вземете колета в лабораторията. Проверете дъската относно RNG Rolodex. Проверете работната маса.
Разгледайте RNG Rolodex. Разгледайте писмото. Разгледайте книгата за Пси. Проверете отметка 2.  Използвайте машината. Настройте номер 1 на 99. Оставете номера 1 до 26 както са. Настройте номера 27 до 39 на 00. Натиснете червения бутон за стартиране.
Разгледайте Rolodex 2 пъти за съобщение.

ЗАБЕЛЕЖКА: Тук е малко бъгаво. Може да трябва да излезете от работната маса 2 пъти.
Излезте от лабораторията.
100%

 

Този боклук

Отидете в гаража. Проверете мотора 2 пъти. Отидете в кухнята. Говорете с г-жа Далтън за момичето (that girl) и поправка на мотора (motor repair).
100%

 

Призрачно присъствие
Отидете в спалнята на Дейвид. Проверете огледалото. Отидете в частната лаборатория.
Проверете дъската за присъствието (бонус), ако сте говорили с г-жа Далтън за Лаура.
Проверете компютъра. Проверете видео записите.
100%

 

Спомени от лятна нощ

Разгледайте контролния панел на капсулата. Отидете в главната лаборатория. Разгледайте шкафа с файлове за свършената от Сам работа (бонус). Звезда за г-ца Евърет! Отидете в спалнята. Отидете в банята. Проверете шкафчето. Помиришете шампоана. В инвентара влиза шампоан (филмче). Отидете в дрешника. Разгледайте калъфа със сватбената рокля (бонус). Проверете шкафа. Отворете първото чекмедже (бонус). Отворете второто чекмедже (бонус). Отворете третото чекмедже. Огледайте дрехите. Вземете банския. (филмче) В инвентара влиза бански. Отидете в трапезарията.
Проверете уредбата. Разгледайте дисковете с музика. Вземете диска с музика. (филмче) В инвентара влиза музикален диск. Отидете в кабинета. Проверете кутията със снимки на бюрото. Разгледайте всяка отделна снимка. Вземете снимката на къщата. (филмче) В инвентара влиза снимка на къща. Отидете в частната лаборатория. Проверете компютъра. Проверете програмата за вина (wine selector). Разгледайте дневника на Дейвид. Прочете за рождения ден на Лаура и медения месец на Лоара. Изберете сухо, червено, 1972, Лоара (Dry, Red, 1972, Loire). Отидете в мазето. Проверете шкафа за вина. Вкусете 94. (филмче) В инвентар влиза бутилка вино. Проверете контролния панел на капсулата. Натиснете бутона за диск. Използвайте диска върху поставката за диск. Използвайте шампоана върху фунията. Натиснете бутона за отваряне на капсулата. Отворете капака на капсулата. (филмче) Лаура казва да проверите колата, сини плочки.
100%

 

Съобщение от Лаура

Трябва да се направи след Спомени от лятна нощ, следейки подсказките на Лаура.
Отидете в кухнята. Проверете таблото за бележки. Разгледайте визитката на детектив Пейзър (Detective Inspector Paiser). Отидете във фоайето. Обадете се по телефона
Отидете в кабинета. Проверете кутията със снимки на бюрото. Вземете снимката от благотворителната вечеря със сините плочки. В инвентара влиза снимка от благотворителната вечеря със сини плочки. Отидете в частната лаборатория. Използвайте снимката от благотворителната вечеря върху скенера. Проверете компютъра. Използвайте редактора за снимки (photo editor). Изберете Цветове, яркост, контраст (Colors, Sharpen и Contrast).
100%

 

Стартира се филмче за минаване в следващата глава.

Ден 4

 C Railer Swoll

Отидете в магическия магазин Black Wand. Говорете с Мефистофел за гатанката.
Проверете игралния автомат. Играйте, за да уцелите 21. В инвентара влиза гатанка C Railer Swoll. Отидете на Queen ST. Влезте в Alice's shop.

 

Проверете постера с лудия шапкар (бонус). Проверете историческия постер (бонус) за подсказка за Луис Карол. Проверете щанда с картички (бонус) за подсказка за Додото.
В инвентара влиза карта на Лондон. Проверете Чеширския котарак. Напишете SMILE.
В инвентара влизат билет, парче от пъзел. На картата ви се открива нова локация University Museum. Отидете в University Museum. Разгледайте яйцето на Додо.
Проверете яйцето на Додо. Вземете яйцето на Додо. Използвайте яйцето на Додо върху пейката. Вземете парче от пъзел. Вземете покана за Хогуортс. В инвентара влизат парче от пъзел, покана за Хогуортс.

100%

 

Отидете в библиотека Bodleian. Използвайте ID върху бариерата. Говорете с библиотекарката за Хогуортс (бонус). Отидете в Christ Church. Отидете в трапезарията на Christ Church (бонус).

Имаше нещо във водата

Отидете в кухнята. Вземете вестника. Отидете в St. Edmund Hall. Разгледайте адресите за Джени Смит №106. Отидете на първия етаж. Отидете в стая 106. Говорете с Джени
(филмче) обаждане от Хелена. Говорете с Агнетата.

ЗАБЕЛЕЖКА: Това е ключ. Няма да можете да напреднете в играта, ако 31/43 от Имаше нещо във водата не са завършени.
Отидете в басейна. Вземете снимките. Говорете с техника. Проверете филтъра. Разгледайте басейна. Говорете с техника отново.
100%

 

Поставяне на капан.

Отидете в магическия магазин Black Wand. Проверете високия тънък шкаф. Вземете капана с искрящ прах (flash powder trap). В инвентара влизат искрящ прах (Flash Powder), капани с искрящ прах (Flash Powder Traps), жица за стартиране (Trigger Line). Отидете на Corn Market Street. Отидете във фитнеса. Разгледайте работното време.
Разгледайте вратата на съблекалнята. Разгледайте вратата на лобито. Използвайте искрящия прах върху кутиите. Използвайте жицата за стартиране върху кутиите.
Използвайте капана с искрящ прах на вратата на съблекалнята. Използвайте капана с искрящ прах на вратата на лобито.
100%

 

Винаги има предател в къщата

Отидете в магическия магазин Black Wand. Говорете с Мефистофел за инцидентите в кампуса. Проверете късия дълъг шкаф. Вземете телефонен шпионин (telephone spy).
Вземете вик за помощ (cry for help noisemaker). В инвентар влизат вик за помощ, телефонен шпионин. Отидете на Corn Market Street. (филмче) Говорете с Харви.
Отидете в Radcliffe Infirmary. Отидете в офиса на Сюзън. Говорете със Сюзан. Проверете телефона. Използвайте вашия телефон върху номера на отдел невробиология.
Разгледайте вътрешния номер за Линкуелър - 11. Отидете в офиса на Линкуелър.
Използвайте телефона си, за да го изведете от офиса. Влезте в офиса на Линкуелър.
Използвайте телефонния шпионин върху телефона. Разгледайте различните предмети, докато не го чуете да идва. Отидете в Christ Church. Влезте в катедралата на Christ Church. Говорете с Анжела. В инвентара влиза хартиена фея. Отидете в имението Dread Hill. (филмче) Вижте призрака във фоайето. Говорете с г-жа Далтън и Др. Стайлс в главната лаборатория. Говорете с Дейвид.
ЗАБЕЛЕЖКА: Имаше нещо във водата трябва да е завършено на 100%, за да се появи въпроса за инцидентите в кампуса.
ЗАБЕЛЕЖКА: Трябва да сте ходили в Radcliffe Infirmary, за да се появи въпроса за Линкуелър.
Отидете в St. Edmund Hall. Отидете на първия етаж. Разгледайте тоалетната хартия.
Вземете тоалетната хартия. В инвентара влиза тоалетна хартия. Отидете на втория етаж.
(филмче) Отговорникът играе карти. Почукайте на врата 204 за Чарлс. Говорете с отговорника. Направете фокуса "Divide and Conquer" на Отговорника.
ЗАБЕЛЕЖКА: Това решение е на случаен принцип, но не избирайте картата, която си намислите, и ще спечелите и трите пъти.
Ако картите са четен брой, изберете Аз съм възпитана (I'm a gentlewoman). Ако картите са нечетен брой, изберете По-добре аз да започна (Better if I start).

Отидете в 204. Разгледайте чекмеджето (бонус). Проверете списанието. Разгледайте статията в Scientific American от Др. Стайлс. Вземете снимката на Чарлс. В инвентара влиза снимка на Чарлс. Използвайте телефона си върху номера на майка му (Mummy).
Разгледайте вратата на 202 (бонус) (само след като сте влезли в 204). Отидете на третия етаж. Почукайте на врата 302 за Харви. Говорете с Отговорника 2 пъти. Пригответе фокуса "Locked Room Mystery" за Отговорника. Използвайте тоалетната хартия върху вика за помощ. Използвайте опакования вик за помощ върху вратата. Използвайте дистанционното на вика, докато сте в инвентара си. Направете фокуса "Locked Room Mystery" на Отговорника. Проверете вратата, докато Отговорникът е вътре. Дръпнете бравата. Влезте в стая 302. Проверете бележките за сценарий. Разгледайте сценария.
Разгледайте филмовото оборудване (бонус). Отидете на първия етаж. Почукайте на врата 102 за Хелена. Бутнете кофата. (филмче) Сам намира ключа за стаята на Хелена.
В инвентара влиза ключа на Хелена. Разгледайте чекмеджето (бонус). Разгледайте фотоапарата. Проверете кутията под леглото. Разгледайте кутията.
 ЗАБЕЛЕЖКА: Разглеждането на кутията кара Хелена да се появи.
(филмче) Хелена ви хваща да ровите. Говорете с Хелена. В инвентара влиза фотоапарат. Говорете с Хелена и клюкарствайте за 4-та други (бонус). Отидете в двора на St. Edmund Hall. (филмче) Обед е, трябва да говорите с Агнетата.
92%

 ЗАБЕЛЕЖКА: Ще имате 131/141 на тази задача и 98% в прогрес на главата.  Всички други задачи трябва да са завършени на 100%, за да отключите последните 10 точки за завършване на главата. Направете фокуса "Fruit Bowl" за Агнетата.
100%

 

Стартира се филмче за минаване в следващата глава.

Ден 5

В инвентара има дневник, портфейл, ключ

 

Пси и умът

Отидете в дрешника. Разгледайте калъфа със сватбената рокля на Лаура (бонус).
Отидете в частната лаборатория. Проверете RNG rolodex. Разгледайте съобщението „IM PO”. Проверете дъската. На картата ви се открива нова локация - къщата на Др. Рамускин (Dr. Ramusskin's House). Отидете в къщата на Др. Рамускин. Говорете с Др. Рамускин. Излезте през входната врата.
100%

 

Ден в лодката

Отидете в трапезарията. Проверете картините. Разгледайте картината с лодката.
И/ИЛИ отидете в кухнята. Говорете с г-жа Робъртс за любимите места на Лаура.
На картата ви се открива ново място парка Timmons. Отидете в парка Timmons. Проверете най-лявото дърво (бонус). Проверете лявото дърво (бонус).
Проверете дясното дърво. (филмче). Отидете в градината с Гардениите (Gardenia Garden). Разгледайте гардениите. Вземете гардения. (филмче). Отидете на детската площадка (playground). Говорете с малкото момиченце. (филмче) Вземете ябълка от земята. Използвайте ябълката върху момиченцето. (филмче) Вземете гарденията.
В инвентара влиза Гардения. Разгледайте продавача на сладолед. Говорете с продавача на сладолед. В инвентара влиза сладолед. Отидете до лодките под наем (boathouse).
Разгледайте свирача на акордеон. Говорете със свирача на акордеон. (филмче) Пробвайте сладоледа в инвентара. Помиришете гарденията в инвентара. Говорете с даващия лодки под наем. (филмче) Лаура казва студент, 21 октомври.
100%

 

Какво се случи предния ден

 ЗАБЕЛЕЖКА: Трябва да се извърши след Ден в лодката, след подсказката на Лаура за датата.
Отидете във фоайето. Отидете в частната лаборатория. Разгледайте бележника за 2002 (Appointment Book). Отидете в кухнята. Разгледайте таблото за бележки. Разгледайте визитката на Хелборн. Отидете във фоайето. Обадете се по телефона в офиса на Др. Хелборн. На картата ви се появява нова локация - Офисът на Dr. Helborn. Отидете в офиса на Др. Хелборн. (филмче) Приемете хипнозата. Изберете душ (Shower). Изберете Др. Хедли (Dr. Headly). Изберете кафене (coffee shop). Изберете нервна активност при бебета (Neural Activity on Infant). Изберете приемни часове (office hours). Изберете жена (female). Отидете във фоайето.
100%

 

Експериментът

ЗАБЕЛЕЖКА: Трябва да се извърши последно след подсказката на Лаура за студента.
Отидете в кухнята. Говорете с г-жа Далтън за това къде е Сам. Отидете в частната лаборатория. Проверете компютъра. Кликнете върху моите файлове (My Files).
Кликнете върху доклад от експеримент 1 (Experiment Report 1) (бонус). Отидете в главната лаборатория. Включете компютъра. Изберете сесия едно (Session 1).
Изберете 45s. Изберете 11:30. Разгледайте мозъка на който и да е студент. Изберете сесия две (Session 2). Изберете 30s. Изберете 11:42. Разгледайте мозъка на който и да е студент. Излезте от лабораторията.
100%

 

Стартира се филмче за минаване в следващата глава.

Ден 6

Разследване на Клуба на Агнетата - част 2

(филмче) Дейвис кара Сам да разследва Анжела и Хелена. Излезте от имението. (филмче) Разговор от подслушвания телефон на Линкуелър. Отидете в Radcliffe Infirmary. Отидете в офиса на Линкуелър. Говорете с Линкуелър. Отидете в библиотеката Bodleian. Използвайте ID върху бариерата. Говорете с Харви.
Подгответе фокуса "Shredded and Restored Newspaper" за Харви. Вземете куп хартия от бюрото до библиотекарката. Направете фокуса "Shredded and Restored Newspaper" на Харви.


Отидете в градината на Christ Church. Говорете с Чарлс. Използвайте телефона си, за да се обадите на майката на Чарлс.  ЗАБЕЛЕЖКА: Това е възможно, само след като говорите с Чарлс.  ЗАБЕЛЕЖКА: Това е възможно, само след като говорите с Линкуелър и той махне подслушвателя. Отидете в магическия магазин Black Wand. (филмче) Мефистофел ще ви даде подарък. В инвентара влиза фенер. Проверете дългия тънък шкаф. Вземете изчезващото мастило (disappearing ink). В инвентара влиза изчезващо мастило. Отидете на Corn Market Street. (филмче) Хелена влиза и излиза от магическия магазин (получавате точки за тази среща). Отидете в St. Edmund Hall. (филмче) Анжела излиза от басейна, докато се качвате на горния етаж (получавате точки за тази среща).
Отидете на третия етаж. Проверете таблото с бушоните. Натиснете бушона до червения знак.
Разгледайте хартиените чаши и топка на пода. Вземете чашите и топката. В инвентара влизат чаши и топка. Направете фокуса "Cup and Ball Psychic" на техника.

ЗАБЕЛЕЖКА: Това решение е на случаен принцип, но „маркираната” чаша има черно петно.
След като той преброи, ако маркираната чаша е, където е била в началото, не е преместена. Изберете маркираната чаша. Ако немаркирана чаша е, където е била маркираната в началото, била е преместена. Изберете третата оставаща немаркирана чаша. Говорете с техника. Изберете опцията да брои до 100 (count to 100), ако искате да се връщате. Изберете кафето (coffee), ако искате само веднъж. Пипнете ключа на бушоните. Отидете в крилото на завършващите. (филмче) Говорете с Малик (получавате точки за тази среща).

ЗАБЕЛЕЖКА: Само след като сте говорили с Линкуелър. Отидете в стаята на Анжела.
Говорете със съквартирантката. Направете фокуса "Last Great Disappearing Ink" на съквартирантката (бонус). Разгледайте снимката на бащата на Анжела. Разгледайте боята за коса. Разгледайте и трите снимки. Проверете чекмеджето на бюрото. Разгледайте студентското досие. Разгледайте сватбеното списание. Отидете на първия етаж. (филмче) Съквартирантката на Анжела. Използвайте ключа на Хелена върху вратата й. Проверете чекмеджето на бюрото. Разгледайте писмото. Разгледайте щипката за коса (hair pin). Вземете щипката за коса. Проверете кутията. Използвайте щипката за коса върху кутията. Разгледайте наркотика. Проверете програмата за театър.
Вземете програмата за театър. В инвентара влиза London Magazine. Отидете в имението Dread Hill. Отидете в главната лаборатория. Говорете с Дейвид в главната лаборатория относно Анжела и Хелена.
100%

Призракът в имението Dread Hill

В кухнята няма вестник, нито г-жа Далтън. Отидете в главната лаборатория. (филмче) Вижте г-жа Далтън с мъж в мазето. Говорете с Др. Хелборн. В инвентара влиза бележка за забелязаната Лаура (Note about Laura Sightings). Отидете в коридора на горния етаж.
Разгледайте всичко в коридора. Отидете в задния двор. (филмче) Сам отбелязва за прикриване на следи. Разгледайте кулата. Отидете на входа на кулата. Разгледайте статуята. В инвентара влиза ключ от кулата. Използвайте го върху вратата на кулата.
Разгледайте пътеката в праха. Отидете на върха на кулата. Разгледайте стола. Проверете прозореца. Погледнете към спалнята на Дейвид. Отидете в кухнята. Говорете с г-жа Далтън за Лаура и Кулата.
100%

Вземете брашното от плота в кухнята. Отидете на върха на кулата. Проверете прозореца. Разгледайте петното на прозореца. Използвайте брашното от кухнята върху петното на прозореца (бонус). Отидете в гаража. Разгледайте мотора. Говорете с г-жа Далтън за мотора, след като сте били в гаража (бонус).

Промяна в плана

Отидете в магическия магазин Black Wand. Говорете с Мефистофел. Отидете в Horspath Track. Говорете с Еди. Вземете диск. В инвентара влиза диск. Отидете в имението Dread Hill. Отидете в главната лаборатория. Говорете с Дейвид относно времето на експеримента и диска. Отидете в магическия магазин Black Wand. Говорете с Мефистофел, след като сте говорили с Дейвид за новия план (бонус). Използвайте телефона си да се обадите на Хелена. Отидете в двора на St. Edmund Hall.
(филмче) Говорете с Агнетата без Хелена и Харви.
100%

C Railer Swoll -  част 2

Вземете поканата от клуб Daedalus от фоайето на имението Dread Hill. В инвентара влиза покана от клуб Daedalus. Отидете в трапезарията на Christ Church. Отидете до най-крайната дясна част на залата.  ЗАБЕЛЕЖКА: Това не е ясно отбелязано с курсор.
Разгледайте статуите в камината. Разгледайте лявата статуя. Разгледайте шапката на дясната статуя 2 пъти. Пипнете шапката на статуята 3 пъти. Вземете парчето от пъзел.
Проверете сертификата от Хогуортс. (бонус). Отидете до най-крайната лява част на залата. Проверете картината. Разгледайте заглавието. Разгледайте логото на Daedalus 2 пъти. Разгледайте книгата 2 пъти. Използвайте швейцарското ножче върху книгата.
Режете книгата с ножчето 4 пъти. Сглобете пъзела.



На картата ви се появява нова локация Поляните на Christ Church (Christ Church Meadows). Отидете в Christ Church Meadows. Намерете заешката дупка.


Влезте в заешката дупка. Разгледайте белия заек. Разгледайте дневника на Сам. Прочетете за името на магьосника от "Alice in Wonderland" (също известен като автора й). Напишете LEWISCARROLL на клавиатурата. Излезте от заешката дупка. Разгледайте монетата C Railer Swoll. Разгледайте местата. Разгледайте монетата Цената на предателя. Разгледайте местата. Разгледайте картата на Лондон в инвентара.
Заградете Парламента (House of Parliament) на картата. Заградете Катедралата Св. Пол (ST. Paul's Cathedral) на картата. Заградете Британския Музей (British Museum) на картата. Заградете Бъкингамския Дворец (Buckingham Palace). Свържете Бъкингамския Дворец с Катедралата Св. Пол на картата. Свържете Британския Музей с Парламента на картата.


На картата ви се показва нова локация клуб Daedalus.

Забележка Можете да отворите тази локация на картата, но още не можете да я изследвате.
Излезте от картата.
100%

 

Стартира се филмче за минаване в следващата глава.

Ден 7

Ужас в трапезарията

(филмче) Харви се обaжда, Дейвид търси Сам. Отидете в St. Edmund Hall. Отидете в трапезарията на St. Edmund Hall. Говорете с детектив Пейзър. Разгледайте дупката.
Използвайте диска върху дупката.

100%

Подозрения за Саманта

Отидете в лобито на St. Edmund Hall. (филмче) Говорете с Анжела. Говорете с охраната.
Отидете в имението Dread Hill. Отидете в спалнята на Сам. (филмче) Върнете Худини в клетката. Проверете раницата. Вземете писмото. Разгледайте книгата за Франкенщайн (бонус). Разгледайте снимката на мама и татко (бонус). Проверете чекмеджето. В инвентара влиза картата на Хелена. Отидете във фоайето. Обадете се по телефона на служителка от социалните. Отидете в кухнята. Говорете с г-жа Далтън.

100%

В лабораторията

Отидете в частната лаборатория. Проверете работната маса на RNG машината. Разгледайте съобщението „IM POS”. Проверете компютъра. Кликнете върху моите файлове (My Files). Изберете доклад за мозъка (Brain Power Report). Разпечатайте доклад за мозъка (Brain Power Report). В инвентара влиза диаграма на мозъка. Отидете в главната лаборатория. Включете компютъра. Изберете Сесия 3 (Session 3). Изберете 30s. Изберете 11:30. Изберете снимката на Анжела. Разгледайте снимката на Анжела.
Използвайте диаграмата на мозъка. Вижте снимката на Анжела. Разгледайте снимката на Анжела. Изберете Сесия 4 (Session 4). Изберете 45s. Изберете 04:30. Изберете снимката на Анжела. Разгледайте снимката на Анжела. Използвайте диаграмата на мозъка. Вижте снимката на Анжела. Разгледайте снимката на Анжела.


(филмче) Дейвид се нуждае от повече информация.
100%

Къде е тя сега?
Отидете във фоайето. Обадете се по телефона на Сам. Отидете в двора на St. Edmund Hall. (филмче) Говорете с Агнетата. Обаждане от отговорничката за Сам. Отидете в магическия магазин Black Wand. Проверете постера. Разгледайте постера. (филмче) Намерете клуб Daedalus. Вземете снимката на Лейди Байрон. Отидете в трапезарията на St. Edmund Hall. Говорете с детектив Пейзър. На картата ви се показва нова локация клуб Daedalus.

100%

Отидете в клуб Daedalus. Проверете обществения бар. Говорете с фокусника. Използвайте снимката на Лейди Байрон върху фокусника.

Стартира се филмче за минаване в следващата глава.
ЗАБЕЛЕЖКА: Трябва да се отбележи, че само в глава 7, в бара за прогрес на Главата, е възможно да проверите дали имате 100% по всички задачи, преди да предприемете действие, отключващо филмчето, което продължава играта.

 Ден 8

 В устата на лъва/Играта на живот и смърт

Отидете в обществения бар на клуб Daedalus. Говорете с бармана (бонус), ако не сте видели вестника. Говорете с благодетелите (бонус), ако не сте видели вестника. Говорете с фокусника (бонус), ако не сте видели вестника. Проверете вестника.
Отидете в залата на клуб Daedalus. Проверете дяволския игрален автомат. Дръпнете левия рог веднъж. Дръпнете десния рог 3 пъти. Играта започва с 3 дявола. Дръпнете ръчката, когато червената точка стигне Limbo. Попадате в стаята на Дама Купа (Queen of Hearts). Проверете главната врата на Дама Купа. Разгледайте надписа над вратата.
Минете през 3-тата врата вдясно – стаята на Дама Пика (Queen of Spades). Разгледайте желязната девица (iron maiden). Отворете желязната девица за подсказка за врата 6 (бонус). Минете през 2-та врата вдясно – стаята на Дама Каро (Queen of Diamonds).
Разгледайте бутона. Натиснете бутона. Излезте през врата 6 в стаята на Дама Каро.
Отидете в обществения клуб Daedalus. Говорете с фокусника (бонус), ако сте натиснали бутона, за два въпроса. Отидете в залата на клуб Daedalus. Проверете дяволския игрален автомат. Попадате в стаята на Дама Купа (Queen of Hearts). Минете през 3-та врата вдясно – стаята на Дама Пика (Queen of Spades). Проверете портрета. Разгледайте портрета.


Проверете белезниците. Вземете белезниците. Излезте през главната врата на Дама Пика. (филмче) Сам попада в стаята на Дама Каро. Проверете портрета. Разгледайте портрета.


Излезте през главната врата на Дама Каро.
Лабиринта за оранжевия ключ:

ЗАБЕЛЕЖКА: Решението е на случаен принцип, но следвайте пътя, наляво или надясно, към по-малкия предмет 7 пъти, за да го завършите. Има два изхода с два предмета (пиедестал), единият е по-голям (близко), а другият по-малък (далеч).
Вземете оранжевия ключ. Опитайте се да излезете и вижте някой, хванат в капан.
Следвайте пътя, наляво или надясно, към по-малкия предмет 7 пъти. Изберете не мърдай (Stay Still!). (филмче) Говорете с Хелена. Отидете в стаята на Дама Купа (Queen of Hearts). Излезте през 1-та врата вляво, стаята на Дама Спатия (Queen of Clubs).
Проверете класическите статуи. Разгледайте статуята на Атлас. Бутнете статуята на Атлас.

(филмче) Статуята на Атлас минава от стаята на Дама Спатия в стаята на Дама Пика.
Отидете в стаята на Дама Пика. Излезте през главната врата на Дама Пика. Разгледайте статуята на Атлас. Проверете статуята на Атлас. Вземете лилавия ключ. Излезте през главната врата на стаята Дама Спатия. Проверете дъските. Разгледайте дъските 2 пъти.
Използвайте белезниците 2 пъти върху дъските. Вземете зеления ключ. Отидете в стаята на Дама Спатия. (филмче) Сам взима белезниците. Отидете в стаята на Дама Купа. Проверете главната врата на Дама Купа. Използвайте и трите ключа върху вратата.
100%

Отидете в частния бар на клуб Daedalus. Разгледайте Мефистофел. Отидете в стаята на Дама Пика. Разгледайте пистолета. Вземете пистолета.

 

Отидете в частния клуб Daedalus. Използвайте пистолета върху Мефистофел.
100%

 

Аз съм Лора Стайлс!
Като Саманта, използвайте хартиената фея върху фенера. Като Саманта, използвайте хартиената фея с фенера върху Анжела. Като Дейвид, дръпнете лоста на стената.

 

Стартира се филмче за края на играта.