The Last Crown: MIDNIGHT HORROR

By Darkling Room

Walkthrough by MaGtRo

 

Мейдън стрийт, Сакстън:    На площада си играят деца до две сергии.

Харбър котидж:

Найджъл Денвърс сънува нещо за короната и Ейгър. Събужда го чукане на вратата.

Отиди до вратата и Найджъл ще вдигне от пода брошура за хелоуински купон в „Мечката“.

Отново някой чука на вратата. Погледни през стъклото на входната врата. Няма никой. Аха, деца – номер или почерпка.

Вземи от купата на шкафа бонбони и близалки.

Време за решение:    Отвори врата, децата пеят песен.

Избери Номер (за максимум точки в играта).

Ако Найджъл избере почерпка – дава бонбони на децата и те се разбягват.

Ако предпочете Номер – децата го замерят с яйца.

Почисти се:    Отиди в банята (в ляво, долният коридор, първата врата в дясно).

Използвай мивката и Найджъл ще се избърше.

Огледай шкафа в дясно от мивката. Предпочитанията на Найджъл съм към черния дезодорант (Праул).

Вземи таблетките за киселини и газове.

Излез и провери празните рамки от картини на пода в коридора. Помним тези картини от Изгубената корона.

Кухнята:    Отиди в следващата стая и погледни камерата за нощно виждане. На записа се вижда как плъх се храни със запасите на Найджъл.

Огледай наоколо храната, печката и полуфабрикатите.

Дневната:    Огледай наоколо. Провери фотьойла, книгата, която Найджъл четеше и чашата. Провери рафта.

Отиди до вратата и излез от имението. Провери плаката и пристанище Сакстън.

Мейдън стрийт, Сакстън:

Виждаш отново децата. Говори с жената до будката в дясно.

„Мечката“:

Отиди на дясно и огледай. Провери платото със сирене и си вземи напитка. Яденето на сирене преди пиене забавя разграждането на алкохол.

Говори с началник гара - Франкенщайн. Не може да се влиза без маска.

Вземи маска:    Върни се на ляво до Мейдън стрийт. Говори отново с момичето до сергията Пам Тиндъл.

Подреди маските. Кликни върху етикетите в средата на екрана.

Вземи етикет (кликни, задръж и пусни на желаното място) и го постави на подходящата за него маска.

Кликни на всяка маска, за да даде Найджъл коментар.

На някои от етикетите има и картинки за улеснение.

Найджъл си избира маската на палав дявол.

Кепето на Найджъл сега е в инвентара. Маската и кепето могат да бъдат сменяни с десен клик върху съответното в инвентара или с хващане с ляв клик и пускане върху главата на Найджъл.

Първи етаж на „Мечката“:

Отиди на дясно до входът на „Мечката“ и говори с Франкенщайн – началник гара да те пусне.

Найджъл отива до бара. Морган, собственичката, е заета.

Рийс   Отиди на ляво и говори с Рийс (собственикът на „Келтски кът“) и г-н Тибс, неговата котка.

Г-н Тибс има чревни проблеми. Погледни отблизо г-н Тибс. Дай му таблетка за колики, от тези, които взе от банята.

Рийс си тръгва. Вземи пакетчето, което е изпаднало от джоба му. Друидски фантазии, полу (едва ли) легален наркотик.

Библиотеката:    Погледни подноса и вземи сирене. Отгърни Сакстън Таймс, вестникът до подноса. Продължи надолу, да прочетеш за хелоуин и есенния фестивал.

Провери камината. Има някакви сламени фигурки. Не е необходимо да ги хвърляш в огъня, но ако го направиш, ще видиш как светват някакви руни.

Провери книгите зад дивана: Обграждащата ни магия (билки), Магьосничество (руни), Сакстън – История (3 тома),  За предела на съзнанието, Легенди за стария Ълкомби.

Тоалетна:    Отиди на дясно и влез в следващото помещение.

Виждаш някакъв пиян да говори на скелета върху вратата на дамската тоалетна.

Вземи коктейлна наденичка от подноса в ляво от пияния.

Мъжка тоалетна   Влез в мъжката тоалетна и ще видиш двама да пушат и да си говорят. Има табло на стената в дясно. Излез.

Задна стая:    Огледай декорацията на стаята и хората, които вероятно не са от града.

Отвън:    Излез през вратата в горната част на екрана. Погледни през прозореца на тоалетната.

Найджъл чува откъслечни думи, става дума за наркотици и “Келтски кът“ на Рийс. Върни се вътре.

Дискотека:    Има плакат „Музикални статуи“ в дясно. Отиди на дясно, в дискотеката.

Преддверие:    Върни се в преддверието (по коридора и през бара) и огледай наоколо.

Погледни плаката с котката. Той е част от Хелоуинския триатлон.

Джордж, немската овчарка на леля Ной, пази вратата. Говори с Джордж.

Леля Ной   След като минеш през всички стаи на долния етаж, леля Ной ще бъде вече свободна.

Говори с леля Ной. Тя ще тества Найджъл на психометрия.

Психометрия:    Може а се играе много пъти.

Трябва да свържеш предмет със съответната за него снимка. Снимките са на герои от Изгубената корона.

Свещта зад снимката пламва ако отговорът е верен. Леля Ной прави коментар по снимката.

Мъжът с моряшка шапка/Уолтър Спайви стара монета.

Мъжът със сърп/Уилям Ейгър дражета за кашлица.

Докараната жена с прическа/Емили Травърс брошка.

Мъжът на плажа/професор Хардейкър компас.

Жената с ръце на кръста/Катрин Карсуел лъжица.

Жената с прегъната по дължина снимка/Кристина Молина ножица.

Викарият/старият пастор Ивлин камертон.

Рибарят с лула/старият Уили лула.

Човекът с костюм и бомбе/Алистър Фарли писалка.

Момиченцето/Верити капан.

Втори етаж на „Мечката“:

Джордж и призрака:    Джордж е изчезнал. Чува се да лае. Качи се по стълбите и говори с Джордж.

Погледни през ключалката на стая № 2. Огледай движейки курсора и ще видиш нещо да преминава покрай ключалката.

Джордж слиза долу.

Стаите:    Погледни през ключалките на стая 1 и стая 3. Нищо.

Провери плаката „Познай призрака“.

Провери семейното дърво на фамилия Менкъл.

Продължи навътре по коридора и погледни през ключалката на „шефа“. Виждаш котка.

Слез долу. Говори с леля Ной за всичко.

Призракът:

Морган Менкъл:    Отиди до бара и говори с Морган.

Поискай нещо за пиене, но Найджъл няма пари.

Морган говори в кухнята с Найджъл. Има призраци в „Мечката“. Найджъл се съгласява да провери за призраци срещу безплатно питие.

Връщат се на бара, попитай може ли да говори с Люси.

Люси:    Върни се в кухнята и говори с Люси. Найджъл мечтае за Блекенрок.

Огледай кухнята. Погледни тенджерата на печката.

Погледни работния график, картичката, заявката, хигиеничния отчет и бележката от Люси върху таблото на стената.

Люси има почивка от 8 до 10 вечерта. Говори отново с Люси, да търсите призраци по време на почивката.

Хелоуински триатлон:

Излез от кухнята и говори с началник гара. Той обяснява за Хелоуинския триатлон.

Играй, за да спечелиш триатлона.

Хвани черната котка за опашката:     Говори с началник гара и избери в кое искаш да се състезаваш.

Погледни плаката с черна котка и потърси къде е опашката.

Самият курсор е опашката. Кликни с курсора на мястото, където трябва да започва опашката. Много добре!

Може а се играе много пъти.

Музикални статуи:    Говори с началник гара и избери в кое искаш да се състезаваш.

Началник гара обяснява правилата в дискотеката. Танцувай, а когато музиката спре спри и ти. Започни отново танца веднага след като музиката зазвучи отново.

С клик върху Найджъл започваш и спираш а танцуваш.

Танцът трябва да е в ритъма на музиката по-бърз или по-бавен. Кликни върху Найджъл, за да промениш ритъма (3 вида темпо), самият курсор е подсказката. Браво!

Познай призрака:    Говори с началник гара и избери в кое искаш да се състезаваш.

В стая 2, задай 3 въпроса на призрака.  От тук ли си, жена ли си, на възраст?

Призракът кима за „да“ и върти глава на ляво и дясно за „не“.

Странно встъпление:    Призракът е местен, мъж над 60 години.

Продължи да задаваш въпроси и той ще каже, че е над 100 години. След това изчезва. На Найджъл вече му трябва апаратурата.

Найджъл вижда странен мъж през прозореца. Началник гара чука на вратата.

Леля Ной:    Слез долу и говори с леля Ной.

Познай призрака част 2:    Говори отново с началник гара. Приключи първо със състезанието.

Началник гара обяснява правилата. Задай 3 въпроса и после трябва да назовеш призрака.

Рийс Бренуен: мъж, собствен бизнес и котка.

Морган Менкъл: жена, собствен бизнес и котка.

Люси Рубенс: жена, лов на призраци и учене.

Леля Ной: жена, местна и куче. Браво!

Време за лов на призраци:

Вземи апаратурата:    Върни се в Харбър котидж. Използвай ключа на вратата, за да влезеш в къщата.

Вземи камера за нощно виждане от стойката в кухнята.

Качи се в спалнята.

Провери списанието под възглавницата и совата подарена на Найджъл от леля Ной.

Издърпай кутията изпод леглото и вземи електромагнитен детектор.

Отвори вратата на гардероба. Провери вестника, погледни картичките.

Вземи от раницата дигитален фотоапарат.

Вземи от масата диктофон.

Дъската:    Провери всичко на дъската в ляво от масата. Последният случай на Найджъл.

Папка със случаите  Отвори инвентара (долната част на екрана).

Провери папката с призрак на нея.

Разгледай снимките от стая 2, призрака и мъжът отвън.

Намери призрака:

Излез от къщата, подмини „Мечката“ и продължи на дясно до морския бряг. Огледай наоколо.

ЕМД:    Отиди на ляво до края на пристанищната стена. Електромагнитния детектор отчита присъствие.

Използвай електромагнитния детектор върху активната зона. Призракът е още тук.

Диктофон:    Използвай диктофона върху активната зона.

Мести диктофона докато зеления индикатор се изпълни докрай. Спри и записът ще стане автоматично. Най - добрата - гостилница.

http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcLl/LastCrownMidnightHorror/disctaphone.jpg

Камера за нощно виждане:    Използвай камерата за нощно виждане върху активната зона. Появяват се времеви аномалии.

Оригиналната сцена автоматично се записва.

Кликни върху записа (правоъгълника горе в дясно на екрана).

Виждаш да се появяват и изчезват нови предмети на сцената.

Кликни върху 5 предмета, които не са от настоящето - омар, бутилка с ром, щурвал, фенер, свещ, топ, котел (генерират се на случаен принцип).

http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcLl/LastCrownMidnightHorror/ghost.jpg

Призракът:    Появява се призракът. Говори с негомен... къл... убийство... „Мечката“ е собственост поколения наред на Менкъл.

Кликни върху бутилката ром.

Провери папката в инвентара. Провери записите и прегледай снимките.

Морган Менкъл:

Отиди до бара на „Мечката“. Морган не е там. Боб обслужва.

Качи се на горния етаж, отиди в дъното и провери шефската стая. Виждаш призрака в коридора.

Погледни през ключалката. Призрака е там и повтаря същото. Мен... къл...

Погледни генеалогичното дърво на Менкъл, на стената в ляво. Плъзни курсора в долната част на екрана, за да се видят и останалите имена.

Погледни през ключалката на стая 2. Морган е вътре.

Морган излиза от стая 2. Не понася Рийс и котката му.

Говори с Менкъл за всичко.

Призракът в стая 2:

Влез в стая 2. Найджъл усеща тъмно присъствие. Вещица би трябвало да знае.

Слез долу и говори с леля Ной, местната вещица. Попитай за тъмното присъствие възпрепятстващо разследването.

Леля Ной препоръчва да се кипне дафинов лист и салвия. Изпаренията прочистват въздуха.

Вземи билките:    Влез кухнята, входът е в ляво от плаката с котката.

Попитай Люси за подправки. Вземи комплекта подправки. В кое бурканче, какво има?

Погледни рафта над печката и кликни върху тигана. Найджъл взема стария тиган.

Постави тигана върху котлона.

Кликни върху тигана и ще се появят подправките. Найджъл не знае коя каква е.

Отиди до библиотеката, където седяха Рийс и г-н Тибс.

Книгата на горния рафт в лявото крило, „Обграждащата ни магия“, е за билки. Прочети какво пише за дафиновия лист и салвията.

Върни се в кухнята. Кликни върху тигана.

В горния ляв буркан има дафинов лист, сложи от него в тигана.

Салвията е в долния ляв буркан. Сложи и от нея в тигана. Така! Сега да заври.

Автоматично прибираш в инвентара тигана с билките.

Прочисти въздуха:    Върни се горе и влез в стая 2.

Постави тигана с билките върху сандъка с тонколоните. Мрака се изчиства.

Сеансът:   

Люси се присъединява към Найджъл.

Можеш ли да контактуваш с мен? Да.

Няма да те нараня.

Има ли някой тук?

Можеш ли да покажеш името си? У. Г.

Коя година е? 1 7 8 5

У.Г.? Да.

Уилям? Да.

В капан ли си? Да.

Живял си тук, в „Мечката“? Не.

Тук, в „Мечката“ се е случило нещо с теб? УБИЙСТВО

Морган вика Люси обратно на работа.

Апаратурата:

Използвай електромагнитния брояч и той ще отчете присъствие.

Използвай диктофона. Движи диктофона докато индикатора се запълни. Кликни и Найджъл ще го определи като драскане.

Използвай камерата за нощно виждане по всички посоки в стаята. До покритият фотьойл, кликни на активното място в дясно от него. Призракът е умрял от натравяне.

Рийс в беда:

Слез долу и отиди пред бара. Виждаш полицай да говори с Морган. Найджъл решава, че трябва да предупреди Рийс.

Потърси го из стаите. Няма го никъде. Остава само дамската тоалетна.

Отърви се от пияния:     Кликни върху пияния в коридора. Според Найджъл храната би отслабила ефекта на алкохола.

Игра с ябълки:    Отиди до бара и кликни върху играта с ябълки.

Кликни върху табелата. Кликни върху ябълка, когато се появи на повърхността.

След 6-та ябълка получаваш купон. Пробвай докато спечелиш хамбургер или хот-дог.

Може да спечелиш поздрав от диджея, хамбургер, хот-дог, чипс. Чипса получаваш при разговор с Морган.

Потърси храна:  

Отмъщение:    Отиди в кухнята и вземи яйца от масата в дясно.

Отиди на площада. Използвай яйцата върху децата, които замеряха Найджъл.

Вземи храна:    Използвай купона за хамбургер (хот-дог) върху жената на лавката.

Получаваш храна (хамбургер или хот-дог).

Върни се при пияния в коридора. Дай му сандвича. Ако имаш повече от един, можеш да го изядеш.

Отиди на друга сцена и се върни отново в коридора.

Отърви се от пласьорите:   

Говори с Рийс. Той моли Найджъл да реши проблема.

Ако все още не си, излез на терасата на „Мечката“ и подслушай през прозореца мъжете в тоалетната.

Сложи маската, ако си с шапката. Влез в тоалетната.

Кликни върху таблото в дясно. Полиция. Пласьорът бяга. Полицаят тръгва след него.

Излез в коридора и говори отново с Рийс.

Разбери как е станало убийството:

Напий се като призрака:    Отиди на бара и поискай ром от Морган същата напитка, като на призрака.

Яж сирене първо.

След три рома Найджъл ще е пиян. Ако не е, поръчвай докато се напие.

Ако е достатъчно пиян, вижда Уилям на стълбите водещи за 2 етаж.

Разбери какво се е случило:    Отиди в стая 2.

Използвай камерата за нощно виждане по всяка от стените. Научаваш подробности за нощта на убийството.

Погледни леглото приличащо на койка от кораб. Кликни върху свитъка на земята. Премести курсора в ляво от фотьойла. Кликни, вижда се стар, зареден, но неизползван пистолет. Найджъл прави снимки на свитъка и пистолета.

Обърни се на дясно. Раздвижи курсора, появяват се бъчви.

Обърни се на дясно и прочети надписа на стената. Лош човек дойде и отне животът ми. Умрях сам, без пари и без съпруга.

http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcLl/LastCrownMidnightHorror/wall.jpg

Завърти се на дясно. Размърдай курсора. Кликни насреща, ще се появи врата.

Чуваш Уилям да говори на някого. Уилям не познава натрапника. Аз ще... се женя...

Освободи Уилям:

Кликни върху дупката на стената в ляво от прозореца.

Найджъл вика Уилям. Той не е тук.

Излез от „Мечката“. Отиди до края на пристанищната стена.

Използвай камерата за нощно виждане. Говори с Уилям.

- Злодей, убиец… е влязъл в твоята стая.

- Удушил те е.

- Хладнокръвно убийство, бързо и жестоко.

- Трябвало е да се ожените на следващия ден.

Скрита вътре в кое?

Намери Уилям  Върни се в стая 2 и отиди при дупката на стената.

Кликни 3 пъти върху дупката, докато Найджъл не направи коментар за кози крак.

Погледни десния ъгъл на стаята и вземи чук кози крак от масата.

Използвай козия крак върху дупката в стената.

Погледни и кликни върху лицето и врата на скелета.

Вземи свитъка – рисунка на Дженифър.

Излез от стаята. Говори с Морган.

Освободи Уилям   Отиди в края на пристанищната стена.

Използвай свитъка върху активната част, където е призрака.

Найджъл говори с Уилям. Уилям и Дженифър са заедно и свободни.

Хелоуински триатлон:

Полунощ е! Началник гара обявява победителя в триатлона.

Найджъл се връща да чуе победителя.