Общи съвети

      Това е официално преминаване на Ловци на тайни: Фантомите на Рейнклиф - Колекционно издание.

      В помагалото няма да се упоменава всяка сцена, която трябва да се види отблизо, това ще бъде показано по снимките.

      Екраните със скрити предмети ще бъдат записани като ЕСП за по-кратко. Интерактивните предмети ще бъдат очертавани в определен цвят.

      ЕСП са на случаен принцип: моя списък най-вероятно ще има разлика с твоя.

      Използвай картата за по-удобно прехвърляне между локациите.

      В замръзващ режим температурата постепенно спада и ще трябва да намираш аморфни предмети, които да те топлят. Ако температурата падне много, детективът отказва да продължи разследването. Аморфните предмети са описани в Колекции.

 

Част 1: Откриване на Емили Уайт

 

      Вземи Елф (A).

      Отвори портмонето, кликни върху паспорта, вземи ключ за кола и прочети бележката (B).

      Вдигни капака върху ключалката на багажника и го отвори с ключа за кола (C).

      Събери всичко от ЕСП (D).

      Получаваш разширител.

      Вземи предмет за замръзващ режим (E).

      Можеш да изключиш замръзващия режим от превключвателя на термометъра (F).

      Аморфните предмети са описани в Колекция.

      Отвори вратата на колата с разширителя (G).

      Влез в колата.

      Вземи дъска (H).

      Пъхни ключа за кола в стартера и натисни червения бутон (I).

      Свали сенника и вземи хартия (J).

      Погледни хартията, разтвори я и вземи резе за жабка (K).

      Пъхни резето за жабка на мястото му в улея и ще активираш пъзел.

      Мести плъзгачите докато и 3-те дупки се отворят (L).

      Вземи лепило и отвертка (M).

      Върни се назад.

      Развий винтовете върху табелата на вратата с отвертката и ще активираш пъзел (N).

      С бутоните върти диска, когато сектор спре пред червена стрелка синята ос се показва (O) или се прибира, ако вече се е виждала.

      Всички сектори трябва да бъдат запълнени с оси.

      Решението: P, P, P, Q, R.

      Отиди напред.

      Свали винтовете с отвертка и пусни Елф през прозорчето да донесе предмет (S), вземи ръкавици и белезници (T).

      Вземи зъбното колело (U).

      Отиди напред.

      Вземи с ръкавиците лоста и след това вземи зъбното колело (V).

      Върни се назад.

      Измъкни с лоста медната топка (W).

      Отиди напред.

      Сложи медната топка в ръцете на лявата статуя (X).

      Пусни Елф през вратата (Y) и вземи видео камера с касета (Z).

      Върни се два пъти назад.

      Погледни камерата и изгледай касетата, после вземи снимката (A).

      Намести снимката върху същото място на екрана (B).

      Вземи дъска и пинцета (C).

      Отиди два пъти напред.

      Вземи зъбното колело с пинцетата (D).

      Върни се назад.

      Сложи зъбните колела на кутията и ще активираш пъзел (E).

      Нареди всички малки зъбни колела, така че да свържеш двете големите по ъглите (F), завърти ръчката (G) да провериш дали се движат колелата.

      Събери всичко от ЕСП (H).

      Получаваш бронзова топка.

      Отиди напред.

      Свържи веригата с белезниците и сложи в ръцете на статуята бронзовата топка (I).

      Отиди напред.

      Вземи секретна игла (J).

      Вземи дъска (K).

      Върни се при входа на града.

      Погледни секретната игла и я огъни като шперц (L).

      Използвай шперца на ключалката и вземи касета (M).

      Отиди пред входа на бара.

      Изгледай новата касета на камерата и вземи снимка (N).

      Намести снимката върху същото място на екрана (O).

      Бутни тухлите (P) и вземи ръчка (Q).

      Отиди в колата пред входа на града.

      Сложи ръчката на мястото и я дръпни (R).

      Вземи чук, пирони и фенерче (S).

      Отиди пред входа на бара.

      Махни счупеното стъпало и сложи дъските и пироните и после ползвай чука върху стълбата (T).

      Качи се по стълбата.

      Пусни Елф през прозореца и вземи трион (U).

      Срежи клона с триона и вземи пръчка (V).

      Върни се назад.

      Погледни снежния човек, сложи пръчката за дръжка и вземи лопата (W).

      Разчисти с лопатата снега натрупан пред вратата на бара (X).

      Влез в бара.

 

Част 2: Барът

 

      Вземи остро стъкло (Y).

      Отиди на покрива на бара.

      Срежи въжето с острото стъкло и ще активираш пъзел.

      Намести възлите по празните дупки, така че въжетата да не се пресичат (Z).

      Събери всичко от ЕСП (A).

      Подреди цифрите на часовника (A1).

      Получаваш елмаз за стъкло.

      Срежи прозореца с елмаза за стъкло (B).

      Отиди напред.

      Вземи батерия за фенера (C).

      Вземи батерия за фенера и навиващ ключ (D).

      Вземи вълшебна пръчка, навий куклата с ключа и вземи ключ за клетка (E).

      Вземи ключ за клетка (F).

      Дръпни картините, вземи батерия за фенера и с пинцетата издърпай пропуск (G).

      Погледни фенерчето и пъхни трите батерии вътре (H).

      Освети под леглото с фенерчето (I).

      Събери всичко от ЕСП (J).

      Получаваш маска.

      Вземи камъка, пъхни пропуска в слота и въведи 38761 (K), вземи голям слон, ключ за клетка и касета (L).

      Върни се назад.

      Използвай маската върху парата, с вълшебната пръчка спри вентилатора и вземи ключ за клетка (M).

      Отиди напред.

      Погледни клетката с Елф и сглоби частите от ключ за клетка (N).

      Постави ключа на клетката и ще активираш пъзел.

      Решението: Px2, Q, Px2, O, Px2, Ox2, Qx2, Px3, Ox2.

      Вземи Елф (R).

      Погледни прозореца, пусни Елф и вземи длето (S).

      Използвай длетото и камъка да отвориш кутията с боя и я вземи (T).

      Влез в бара.

      Хвърли боята върху невидимия човек.

      Отмести ръката на Емили и вземи статуя на принц (U).

      Вземи кукла и дръжка (V).

      Отиди в апартамента.

      Погледни куклата и отваряй матрьошките докато се появи статуя на принцеса (W).

      Сложи статуите на принц и принцеса върху кутията и вземи ножица (X).

      Отиди в бара.

      Срежи връвчицата на торбичката и вземи слънчогледови семки (Y).

      Отиди на покрива на бара.

      Нахрани със семки птичките и вземи ключ за линейка (Z).

      Отиди на улицата.

      Опитай се да влезеш в линейката и ще получиш ключ на Витори.

      Отвори линейката с ключа (A).

      Влез в линейката.

      Вземи стетоскоп (B).

      Отиди в бара.

      Използвай стетоскопа върху хладилника и ще активираш пъзел (C).

      Размърдай стетоскопа по екрана, за да намериш зелената стрелка, натисни червения бутон, за да отиде напред и използвай червените стрелки, за да смениш посоката на стрелката (D).

      Придвижи зелената стрелка до края на всички три резета (E).

      Събери всичко от ЕСП (F).

      Получаваш риба.

      Дай рибата на енота (G), отвори капака с дръжката (H) и вземи клещи и бутон за касов апарат (I).

      Сложи бутона на касовия апарат и намести всичките както е показано на диаграмата, вземи кибрит (J).

      Отиди в линейката.

      Отвори шкафа с клещите (K), вземи спирт и спринцовка (L).

      Сипи спирт в горелката и я затвори (M).

      Погледни кибрита, отвори го, откъсни клечка и я запали (N).

      Запали и после вземи горелката (M).

      Върни се назад.

      Постави горелката под тръбата и вземи клапан (O).

      Отиди в колата пред входа на града.

      Напълни спринцовката с масло (P).

      Отиди в линейката.

      Смажи резетата с пълната спринцовка (Q), отвори капака и вземи носилка (R).

      Отиди в бара.

      Сложи Емили в носилката и я вземи (S).

      Отиди в линейката.

      Сложи Емили на леглото.

      Постави клапана върху кислородната бутилка и го развий (T).

      Сложи маската върху лицето на Емили (U).

 

Част 3: Проникване в затвора

     

      Отиди напред по страничната уличка.

      Вземи ледена висулка (V).

      Изгледай касета Нови приятели и вземи снимка (W).

      Съпостави снимката (X).

      Вдигни ламарината с ледената шушулка, вземи брава и червило (Y).

      Сложи бравата на вратата и отвори с ключа на Витори (Z), вземи вилица (A).

      Развий болтовете с вилицата и ще се активира пъзел (B).

      Отстрани всички плочки, като ги натискаш по две еднакви (C).

      Вземи магнит (D).

      Вземи плъзгач с магнита (E).

      Върни се назад.

      Отвори с плъзгача ципа на раницата и вземи клещи (F).

      Отиди в страничната уличка.

      Срежи веригата с клещите (G).

      Влез в магазина за сувенири.

      Говори с принц Андре (H), получаваш пушка за мрежа и касета.

      Вземи глава на статуя и синьо око (I).

      Свали маската, вземи електробобина и перо (J).

      Сложи перото на ветрилото и ще се активира пъзел.

      Разменени местата на перата (K).

      Вземи ветрило.

      Свали хартиения самолет с ветрилото (L).

      Върни се назад.

      Погледни самолетчето и вземи рицар (M), кликни няколко пъти върху хартията, за да се превърне във фуния (N).

      Отвори кутията с рицаря и вземи кръст (O).

      Влез в магазина.

      Премести ръката на манекена с кръста (P).

      Събери всичко от ЕСП (Q).

      Получаваш дракон.

      Отвори бурето с дракона, използвай фунийката, за да я напълниш с барут (R).

      Изсипи барута от фунийката в капсулите, постави капачетата и вземи фойерверк (S).

      Върни се назад.

      Сложи фойерверка до леда (T).

      Отвори кибрита и запали клечка (U).

      Запали фойерверка с клечката (T).

      Отиди напред.

      Вземи кръпка (U).

      Вземи регулатор (V).

      Сложи регулатора на количката и го включи, отвори кутията, нахрани Елф и вземи щипка и блокче (W).

      Отвори долната част на пощенската кутия и вземи с щипката зелено око (X).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Сложи синьото и зеленото око на куклата и вземи счупена кама (Y).

      Отиди на площада.

      Отвори камерата и изгледай касета Престъпници, за да получиш снимка (Z).

      Наложи снимката (A).

      Пусни Елф да изрине снега (B), Използвай счупената кама на плочата и я удари с главата на статуя, вземи касета, буква R и ръчка за багажник (C).

      Отвори с ръчката багажника на снегохода и вземи шестогран (D).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Дръпни веригата, отвори вентилатора с шестограна и вземи електромотор (E).

      Отиди на площада.

      Постави на панела електробобината и електромотора и ще активираш пъзел.

      Нареди огледалата по местата и ги обърни, така че да отведат електричеството до мотора, дръпни ръчката, за да провериш дали е вярно (F).

      Влез в гаража.

      Вземи бутон (G).

      Сложи бутона на сейфа, отвори листчето, използвай червилото на него и ще активираш пъзел (H).

      Въведи код 120764.

      Вземи гаечен ключ (I).

      Отиди на улицата.

 

Част 4: Гаражът

     

      Свали болта с гаечния ключ и вземи педал (J).

      Отиди в гаража.

      Сложи педала и го завърти, използвай блокчето и завърти пак педала (K).

      Отиди напред.

      Изгледай касета Тиран и вземи снимката (L).

      Наложи снимката (M).

      Вземи мрежа (N).

      Вземи малък слон (O).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Сложи големия и малкия слон на рафта и ще активираш пъзел (P).

      Сложи слоновете на везната и я уравновеси.

      Започни с големия слон, слагай слоновете по ред на блюдата: ляво, дясно, дясно, ляво, ляво, дясно, дясно.

      Вземи помпа.

      Отиди на улицата.

      Използвай лепило на топката, сложи кръпката, надуй я с помпата и вземи готовата топка (Q).

      Отиди в страничната уличка.

      Хвърли топката по стълбата (R) и вземи кука за шахта (S).

      Дръпни капака с куката за шахта (T).

      Събери всичко от ЕСП (U).

      Получаваш пръстен-печат.

      Отиди в гаража.

      Отвори куфара с пръстена-печат и вземи термо очила (V).

      Погледни пушката, отвори капака, сложи мрежата вътре и дръпни петлето, за да получиш заредена пушка за мрежа (W).

      Отиди напред.

      Използвай термо очилата и стреляй със заредената пушка за мрежа (X).

      Отиди напред.

      Вземи шерифска значка (Y) и пусни Елф през решетката, получаваш изолирбанд (Z).

      Върни се назад.

      Отвори кутията с шерифската значка и вземи полицейски нож (A).

      Върни се назад.

      Използвай изолирбанда на пръчката и вземи щека (B).

      Отиди при килията.

      Дай щеката на Емили.

      Срежи шева на възглавницата с полицейския нож и вземи игла (C).

      Върни се назад.

      Отвори резето с иглата и ще се активира пъзел (D).

      Открий двойките еднакви ключове (E).

      Вземи ключ за килия.

      Отиди напред.

      Отвори килията с ключа (F).

      Вземи шал (G).

      Погледни шала и го разплети да получиш прежда (H).

      Върни се назад.

      Закачи преждата за куката и я вземи (I).

      Пусни Елф през прозореца и вземи шпатула (J).

      Отиди напред.

      Свали плаката с шпатулата (K), махни дъските и издърпай с куката кози крак (L).

      Отиди в гаража.

      Свали пироните с козия крак (M), отвори кутията, извади гумата, надуй я с помпата и вземи готовото колело (N).

      Върни се назад.

      Сложи колелото на количката и я бутни (O), пусни Елф през вратата (P).

      Отвори пъзела (Q).

      Преведи Елф през лабиринта с бутоните-стрелки и взаимодействай с предметите с бутона лапа (R).

      Получаваш дрелка.

      Отвори пощенската кутия с дрелката (S), срежи въжето с ножа и вземи ютия (T).

      Отиди в полицейското управление.

      Включи ютията (U), вземи значка и празна туба (V).

      Постави значката на бюрото и ще активираш пъзел.

      Въведи DURA 72#45 LEX (W).

      Събери всичко от ЕСП (X).

      Получаваш тирбушон.

      Отиди в магазина за сувенири.

      Използвай тирбушона, за да вземеш коркова тапа и вземи отворената бутилка с масло (Y).

      Отиди в килията.

      Използвай олиото върху ръцете на Емили (Z).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Говори с Емили (A).

 

Част 5: Полицейска кола

     

      Срежи седалката с полицейския нож и вземи крушка (B).

      Вземи крушка (C).

      Сложи двете крушки и ще активираш пъзел (D).

      Плъзгай крушките по празните слотове, докато всяка застане до жицата в нейния цвят.

      Решението: 5, 1, 4, 5, 6, 7, 3, 2, 1, 5, 6, 7.

      Вземи експлозив (E).

      Сложи експлозива на вратата (F).

      Отвори кибрита и запали клечка (G).

      Запали експлозива с клечката (F).

      Получаваш касета.

      Излез от полицейската кола.

      Вземи заключващ диск (H).

      Влез в полицейската кола.

      Сложи заключващия диск и въведи код 374, вземи мляко (I) и част от код (J).

      Отиди до арката.

      Отвори шлема и вземи орел (K).

      Върни се назад.

      Отвори чантата с орела и вземи отварачка (L).

      Отвори чекмеджето и вземи приспивателно (M).

      Отиди в полицейската кола.

      Използвай отварачката върху консервата, сложи хапчетата и вземи храна с приспивателно (N).

      Отиди до арката.

      Дай храната с приспивателно на кучето и вземи кожен нашийник (O).

      Отиди на покрива на бара.

      Вземи подпора от перваза (P).

      Отиди при входа на града.

      Погледни предницата на колата, използвай подпората на седалката и вземи кожено яке (Q).

      Отиди на покрива на бара.

      Сложи коженото яке върху прозореца (R).

      Влез в апартамента.

      Пипни жицата.

      Вземи звезден ключ (S).

      Отиди в полицейската кола.

      Погледни болтовете над вратата и ги развий със звездния ключ (T), срежи маркуча с полицейския нож, вземи маркуча и червен бутон (U).

      Излез от колата и погледни предницата.

      Сложи червения бутон на кутията, отвори я и вземи пожарогасител (V).

      Отиди в апартамента.

      Използвай пожарогасителя (W).

      Изгледай касета Специално място и вземи снимка (X).

      Събери всичко от ЕСП (Y).

      Получаваш щипка за скоби.

      Наложи снимката (Z).

      Свали скобите с щипката (A) и вземи крушка (B).

      Върни се два пъти назад.

      Вземи част от код (C).

      Отиди на улицата.

      Сложи частите от код, завий крушката на лампата и ще активираш пъзел.

      Преобразувай кода на стената в цифри според бележката (D).

      Въведи 642531.

      Вземи сова (E).

      Отиди в полицейската кола.

      Сложи совата на кутията и вземи линия (F).

      Отиди в апартамента.

      Отвори шкафа с линията, вземи рицарска ръкавица и буква V (G).

      Отиди на улицата.

      Свали бодливата тел с рицарската ръкавица и отвори вратата (H).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Изключи генератора и вземи буква T, сложи празната туба, добави маркуча и после вземи пълна туба (I).

      Отиди пред входа на бара.

      Сложи букви R, V и T на кубчето, после вземи вакуумна стрела и фуния (J).

      Отиди на улицата.

      Отвори чекмеджето с вакуумната стрела и вземи електрошок (K).

      Отиди на площада.

      Отвори капака на резервоара, пъхни фунията, излей пълната туба и завърти ключа на снегомобила (L).

      Отиди напред.

      Вземи клон (M).

      Вземи кирка (N).

      Разбий леда с кирката и вземи енергийна клетка (O).

      Замени скъсания ремък с кожения нашийник, сложи енергийната клетка, зареди с електрошока и ще активираш пъзел (P).

      Използвай стрелките, за да наредиш изрязаните дискове под лостовете със съответната за тях форма (Q).

      Решението: 4, 1, 2, 1, 4, 3, 2, 1, 1, 1, 1.

      Отиди при входа на парника.

      Вземи тухла (R).

      Вземи дървено блокче и удължител (S), счупи прозореца с тухлата, пусни Елф и вземи ръчка за менгеме (T).

      Отиди в гаража.

      Сложи ръчката на менгемето, завърти я и вземи острие на ножовка (U).

      Отиди в градината.

 

Част 6: Градина

 

      Сложи острието и вземи ножовката (V).

      Срежи металния прът с ножовката (W).

      Събери всичко от ЕСП (X).

      Получаваш ръчка.

      Отиди при входа на парника.

      Сложи резето на капака и ще активираш пъзел.

      Върти резетата докато се отворят всички (Y).

      Решението: 3, 3, 4.

      Вземи монета и ренде (Z).

      Отиди в гаража.

      Сложи дървеното блокче в менгемето и го рендосай, после вземи дръжката (A).

      Отиди в градината.

      Включи удължителя и вземи лъв, сложи дръжката на острието и вземи брадва (B).

      Отиди при входа на парника.

      Отсечи с брадвата мутиралото дърво (C).

      Отиди напред.

      Пусни монета на хавайката, вземи цвете, което ще влезе в инвентара при клона (D).

      Вземи касета (E).

      Върни се назад.

      Изгледай касета Осъден виновен и вземи снимката (F).

      Наложи снимката (G).

      Събери всичко от ЕСП (H).

      Получаваш лопатка.

      Загреби пясък с лопатката (I).

      Отиди напред.

      Изсипи пясъка върху заледения хълм и пусни Елф, получаваш ключа за лабораторната маса (J).

      Отвори сандъка с ключа за лабораторната маса (K).

      Вземи купа (L).

      Сложи купата пред цветята, сипи мляко в нея и вземи мишка (M).

      Отиди в градината.

      Дай мишката на совата (N) и вземи малка градинска ножица (O).

      Отиди при входа на парника.

      Отрежи синьо цвете с малката градинска ножица (P).

      Отрежи червено цвете с малката градинска ножица (Q).

      Влез в парника.

      Отрежи жълто цвете с малката градинска ножица (R).

      Сложи синьото, червеното и жълтото цвете в ретортата и ще активираш пъзел (S).

      Следвай инструкциите на листа.

      Вземи хербицид (T).

      Излей хербицида върху Андре и ще получиш слънце (U).

      Отиди в градината.

      Сложи слънцето и лъва на щита, вземи топче, което в инвентара ще се озове при клона (V).

      Погледни клона, окърши излишните разклонения, махни цветето от ластика, хвани клона с ластика и добави топчето (W), получаваш прашка (X).

      Свали мрежата с прашката (Y).

      Издърпай ръчката с мрежата (Z).

      Пъхни ръчката в дупката и я дръпни (A).

      Влез през отворената врата.

 

Част 7: Еликсир за видимост

 

      Вземи духалото (B), пусни Елф в стърготините и вземи голям клапан (C).

      Сложи големия клапан до вратата на асансьора, вземи гаечен ключ и счупено табло за асансьор (D).

      Отиди в парника.

      Свали болтовете с гаечния ключ и вземи част от табло (E).

      Върни се два пъти назад.

      Свали болтовете с гаечния ключ (F) и вземи част от табло (G).

      Отиди в апартамента.

      Свали болтовете с гаечния ключ и вземи част от табло (H).

      Отиди при входа на кулата.

      Свали болтовете с гаечния ключ и вземи част от табло (I).

      Погледни счупеното табло за асансьор и намести частите по местата (J).

      Сложи таблото до вратата на асансьора (K).

      Отиди напред.

      Вземи вестник (L).

      Вземи незаредена пушка и част от скривалище (M).

      Върни се назад.

      Влез в бараката и пъхни вестника в печката (N).

      Запали клечка кибрит.

      Запали вестника в печката с кибрита и раздухай огъня с духалото.

      Събери всичко от ЕСП (O).

      Получаваш камертон.

      Разбий леда с камертона (P) и вземи сол (Q).

      Отиди напред.

      Сипи сол на перваза и вземи златна карта (R).

      Отвори белезницата със златната карта и вземи ножица за нокти (S).

      Срежи с ножицата за нокти верижката и вземи часовник (T).

      Върни се назад.

      Погледни часовника и натисни луните според фазите (U), вземи плочка (V).

      Излез пред кулата, погледни дирижабъла и сложи плочката на куфара.

      Смени местата на плочките, за да наредиш изображението (W).

      Вземи патроните (X).

      Погледни незаредената пушка, отвори приклада, постави двата патрона, затвори я и дръпни петлето, накрая кликни върху пушката (Y).

      Стреляй с пушката по мишената (Z), запуши дупката с коркова тапа и вземи кана (A).

      Отиди в градината.

      Напълни каната с вода (B).

      Отиди в кулата.

      Излей каната с вода върху радио таблото и вземи сребърна карта (C).

      Отвори и втората белезница с картата и ще получиш част от скривалище (D).

      Вземи касетата (E).

      Изгледай касета Клетва и вземи снимката (F).

      Наложи снимката (G).

      Сложи частите от скривалище и ще активираш пъзел.

      Намести плочките в слота със съответния им цвят като ги придвижваш по улеите.

      Завъртай частите и мести зелените и червените плочки в този ред:

      (H) 5, 6, червена, 6, червена, 6, зелена, зелена, 5, 2, зелена; (I) 3, зелена, 3, 7, зелена 5, 7, зелена, зелена; (J) 6, червена, 6, червена, 7, червена, 3, червена, 4, червена; (K) зелена на 5, 6, зелена, 5, зелена, 5, 6, 7, зелена, зелена, 7, 3, зелена.

      (L) 1, 2, червена, 2, 5, червена, 5, 7, червена, червена; (M) 6, зелена, 6, зелена, 5, зелена, 2, зелена, 1, зелена; (N) червена на 7, 6, червена; (O) вече можеш да наместиш всички зелени по местата и след това червените.

      Вземи формула за видимост (P).

      Дай формулата за видимост на принц Андре (Q).

 

Бонус част

     

      Вземи камък, пусни Елф и вземи верига (R).

      Разбий леда с камъка и вземи ръчка (S).

      Сложи веригата и ръчката на механизма, дръпни ръчката и вземи крик (T).

      Сложи крика на предното стъкло на колата и вдигни покрива (U).

      Събери всичко от ЕСП (V).

      Получаваш ножица.

      Срежи ремъка с ножицата (W), отвори кутията и вземи ключ за аптека (X).

      Отвори аптеката с ключа (Y).

      Влез в аптеката.

      Говори с принц Андре и ще получиш снимка (Z).

      Вземи малък ключ (A).

      Отвори ченето с ключа и вземи част (B).

      Вземи памучен тампон (C).

      Потопи тампона в киселината (D).

      Свали ръждата с тампона с киселина, отвори вратата, вземи слон и част от ключалка (E).

      Върни се назад.

      Погледни слона и натисни камъните по реда показан на снимката (F), вземи хирургическа пинцета (G).

      Измъкни с пинцетата частта от ключалка (H).

      Влез в аптеката.

      Погледни сейфа, сложи трите части и ще активираш пъзел (I, J).

      Нареди ключалките по местата им според цвета.

      Вземи горелка (K).

      Върни се назад.

      Разтопи леда с горелката (L).

      Отиди напред.

      Срежи забрадката с ножицата и я вземи (M).

      Свали стъклата със забрадката и вземи половин маска (N).

      Вземи лъв (O).

      Сложи половината маска върху релефа на пощенската кутия, отмести пликовете, вземи лъв и малък лагер (P).

      Сложи лъвовете на сандъка и вземи въжена стълба (Q).

      Пусни въжената стълба в шахтата (R).

      Слез в канала.

      Вземи дръжка от прозорец, отвори кутията и вземи батерия (S).

      Вземи каменно око (T).

      Наложи снимката (U).

      Постави окото на маската и вземи главен лагер (V).

      Отиди в аптеката.

      Сложи двата лагера и вземи бинт от отворената кутия (W).

      Отвори с дръжката прозореца и вземи вентилатор (X).

      Отиди в подземието.

      Свали старата перка, използвай бинта и вентилатора на лодката и натисни педала (Y).

      Събери всичко от ЕСП (Z).

      Получаваш трето око.

      Сложи третото око на маската (A) и вземи скъсана формула (B).

      Погледни скъсаната формула, разгъни я и вземи превключвател (C).

      Сложи превключвателя на механизма и го дръпни, вземи пламък (D).

      Върни се назад.

      Сложи пламъка на оръдието и вземи коркова тапа (E).

      Отиди в подземието.

      Сложи корковата тапа в една от дупките и остави Елф да пази другата, кликни върху мишката и вземи част от формула (F).

      Отиди в аптеката.

      Отвори скъсаната формула и вземи формула за противоотрова (G).

      Дай формулата на принц Андре и ще получиш списък със съставки.

      Отвори списъка със съставки и вземи двете снимки (H).

      Отиди в подземието.

      Наложи снимката (I).

      Върти блокчетата, за да наредиш изображението, някои части завъртат и други блокчета (J).

      Решението: завърти части 1, 3, 9, 8.

      Вземи оръжие и съставка (K).

      Върни се назад.

      Простреляй ключалката с оръжието (L).

      Влез в магазина.

      Вземи кламер (M).

      Върни се два пъти назад.

      Използвай кламера върху ципа и вземи стик за голф (N).

      Влез в аптеката.

      Мръдни шкафа със стика за голф (O), отвори капака и вземи клещи (P).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Свали питоните с клещите и вземи дъските (Q).

      Вземи разредителя и монетата с помощта на хирургическата пинцета (R).

      Отиди напред.

      Наложи снимката (S).

      Разчисти боклуците, вземи основа за бомба и монета (T).

      Вземи празен чайник (U).

      Излей разредител на перваза, отвори прозореца и вземи монета, пусни Елф през прозореца и вземи бастун (V).

      Отиди в страничната уличка.

      Свали стълбата с бастуна (W).

      Събери всичко от ЕСП (X).

      Получаваш запалка.

      Отвори запалката и я запали (Y).

      Стопи леда с горящата запалка и вземи още една монета (Z).

      Влез в магазина.

      Пусни монетите в джубокса и ще активираш пъзел (A).

      Вземи свободната топка и я пусни в някоя колона, за да избута друга, подреди топките по цвят във всяка тръба: розови, сини и зелени (B).

      Решението: пусни топчето в колони 1, 1, 3, 3, 1, 2, 2, 1, 3, 2.

      Вземи отвертка (C).

      Върни се назад.

      Свали винтовете с отвертка и вземи метална тръба (D).

      Свали винта с отвертка и ще вземеш част от бомба (E).

      Отиди в подземието.

      Намести тръбата под водата и пусни Елф (F), вземи част от бомба (G).

      Отиди до къщата на Браун.

      Погледни бомбата, свържи двете жици и намести часовника на 10 (6+4), 15 (9+6), 13 (9+4) и 16 (12+4), получаваш бомба с часовников механизъм (H).

      Сложи бомбата на сейфа (I).

      Влез в лабораторията.

      Освети стаята със запалката и дръпни ръчката (J).

      Вземи батерия (K).

      Вземи ръчка (L).

      Вземи бутон (M).

      Сложи бутона на вентилатора и го натисни, вземи аудио касета (N).

      Върни се назад.

      Отвори пощенската кутия с ръчката, отвори двата колета, вземи транзистор и попивателна (O).

      Върни се назад.

      Сложи батериите в прахосмукачката и я вземи, сложи аудио касетата в диктофона и го вземи (P).

      Отиди в подземието.

      Използвай прахосмукачката на жарта и вземи кранче (Q).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Сложи кранчето на мивката, сложи чайника под чучура, завърти кранчето и вземи пълния чайник (R).

      Отиди в аптеката.

      Пъхни дъските в печката, запали ги със запалката, сложи пълния чайник и вземи загрят чайник (S).

      Налей гореща вода в чашата и избери символите, които се показаха на стъклото (T).

      Вземи скалпел (U).

      Отиди в лабораторията.

      Срежи връвта със скалпела, вземи корда и свали чаршафа (V).

      Завържи перката с кордата и пусни вентилатора (W), вземи транзистор (X).

      Пъхни транзисторите в слотовете и натисни превключвателя (Y).

      Избери два свързани с тръба заряда и те ще разменят местата си, намести ги всичките по цветове.

      Вземи съставка и фрагмент (Z).

      Отиди в аптеката.

      Сложи фрагмента на кутията и ще активираш пъзел (A).

      Плъзни блокчетата така, че да се получи изображение.

      Мръдни ги в този ред: 5, 2, 3, 6, 5, 2, 1, 4, 5, 6, 3, 2, 1, 4, 5, 8, 9, 6, 5, 4, 7, 8, 9, 6, 5, 8.

      Кликни върху гипса и после вземи чаша с гипс на прах (B).

      Отиди в магазина за сувенири.

      Сложи чашата с гипс на прах в мивката, пусни кранчето и вземи течен гипс (C).

      Отиди в лабораторията.

      Излей гипса в отпечатъка на пясъка (D), използвай попивателната върху мастиленото петно, вземи код за сейф и отпечатък от длан (E).

      Използвай отпечатъка от длан и диктофона върху сейфа, добави кода и ще активираш пъзел (F).

      Избери частите от символи така, че да пресъздадат този от кода (G).

      1 символ: 1, 2, 3, 5;  2 символ: 3, 4, 5, 6;  3 символ: 1, 2, 3, 6;  4 символ: 1, 3, 4, 5.

      Вземи колба за списъка със съставки (H).

      Отиди в аптеката.

      Погледни списъка със съставки, кликни върху тапата на колбата и вземи събраните съставки (I).

      Дай събраните съставки на принц Андре.

      Поздравления, завърши Ловци на тайни: Фантомите на Рейнклиф - колекционно издание!

 

Колекция

     

Локациите с аморфни предмети за замръзващ режим са отбелязани на долните снимки.

Аморфни предмети за замръзващ режим (J).

Аморфни предмети за замръзващ режим (K).

Аморфни предмети за замръзващ режим (L).

Аморфни предмети за замръзващ режим (L1).

 

Локациите с карти Тод са отбелязани на долните снимки.

Монитори Тодио (M); Текс Тод (N); Сър Телмидж Т. Тод (O); Анатолий Тодаков (P).

Лао Тодзу (Q); Юрген фон Тод (R); Марсел Мартод (S); Лийф Тодрискон (T).

Пади О'Тод (U); Сирано де Тодерак (V); Сюлейман ага Тод Ал-Кадир (W); Платод (X).

Бони Чарли МакТод (Y); Старият Дуайт Тодуе (Z); Мариачи Винсентод Фернандес (A).