Отвори досието /Case Files/ за да научиш за настоящото назначение. Nancy е помолена да се преструва на студентка на име Becca Sawyer в академията Waverly Academy. Тя трябва да разбере кой пише заплашителните писма и причинява инцидентите. Кликни на билета за да започнеш играта.

Виж една студентка да получава писмо от Черната Котка. Тя е заключена в килера.

Corine Myers:    Говори напълно със съквартирантката си, Corine. Danielle Hayes е бившата съквартирантка, която е била заключена в килера. Научи за бележките от Черната Котка. Изпращат се две бележки след, което се случва инцидент. Megan Vargas от съседната стая също се е прибрала вкъщи заради алергична реакция.

Corine ти препоръчва да прочетеш Waverly Student Guide онлайн. Всички момичета от този етаж кандидатстват за отличнички. Отличникът получава пълна стипендия в колеж по избор. Mel Corbalis от съседната стая свири на чело.

Бележка за помощ:    Обърни се и провери чантата на Nancy на бюрото вдясно. Извади снимката на Bess и George от чантата и тя ще бъде поставена на бюрото. Прочети бележката от Rachel, която моли за помощ за проект.

Izzy Romero:    Излез от стаята, обърни се надясно и ще срещнеш Izzy. Тя програмира телефона на Nancy да получава съобщения.

Rachel Hubbard:     Продължи по коридора. Ако искаш да посетиш останалите стаи, давай.

Премини през фоайето и след това наляво по коридора преди стълбището. Виж стаята на Izzy и Leela отляво, стаята на Paige в дъното на коридора и стаята на Rachel вдясно.

Провери стаята на Izzy и Leela и ще видиш, че е заключена.

Ако проверяваш стаите за да видиш дали обитателите са там достатъчно  пъти, може да получиш награда в края на играта.

Почукай на вратата на Rachel. Влез и говори изцяло с Rachel. Нужна й е помощ за уеб дизайн проект. Тя от Питсбърг и обича математиката.

Rachel иска да направиш снимки за кандидатите за отличници и да ги качиш в линка Срещни се с Кандидатите /Meet the Candidates/ в страницата на академията. Вземи списъка с кандидати. Прочети го в инвентара си.

Текстово съобщение (по някое време):    В коридора, може да получиш съобщение. Провери си телефона и виж новините за Becca.

Ако прочетеш всички съобщения и говориш с другите студенти (клюки), може да получиш награда в края на играта.

Кандидатите за отличници:

Mel Corbalis:    Продължи напред и завий надясно покрай фоайето. Продължи напред и почукай на първата врата вляво.

Влез и говори напълно с момичето, което свири на чело. Научи за Черната Котка и Megan, нейната съквартирантка. Mel ти дава телефонния номер на Megan. Автоматично е въведен в телефона на Nancy.

Снимка:     Помоли я да й направиш снимка.

Използвай телефона си, избери Menu и след това кликни на камера.

Zoom in както е показано на картинката. Използвай pan, за да центрираш снимката според зелената рамка.

Когато си готов, натисни бутона 'take picture' долу вдясно.

Провери снимката използвайки бутона 'show picture' долу вляво.

Запази я, ако изглежда добре. Изтрий я, ако снимката не е центрирана правилно и помоли да направиш друга.

Излез от телефона, когато приключиш.

Ако направиш достатъчно снимки на хора и предмети, може да получиш награда в края на играта.

Попитай за снимка на Megan. Leela Yadav може да има снимка на Megan. Тя е в стаята за записи.

Бродерия:    Погледни бродерията на стената над леглото. 

Излез от стаята.

Megan Vargas:    В коридора, използвай телефона си и намери номера на Megan, който ти даде Mel. Натисни копчето за набиране.

Говори напълно с Megan. Тя е получила 2 бележки от Черната котка.

Камерата на телефона й е счупена. Megan казва, че Leela може да има нейна снимка.

Corine Myers:    Влез в стаята си вляво преди стълбището и говори с Corine.

Помоли я да й направиш снимка.

Излез от стаята обърни се наляво и слез по стълбите.

Библиотека:

Izzy Romero:    Влез през първата врата вдясно и ще се озовеш в библиотеката. Обърни се надясно и напред към Izzy.

Говори с нея напълно за другите студенти, Черната котка и Miss Hollowell. Направи й снимка.

Рецепция на библиотеката:    Обърни се от Izzy и отиди към рецепцията. Виж табелката, на която пише, че Corine е асистент в библиотеката. Обърни се надясно и отиди при компютъра.

Компютър:    Погледни отблизо компютъра.

Кликни на иконата на Waverly. Иска ти парола.

Кликни на 'forgot password'. Пише да се видиш с главния президент на студентите за помощ.

Парола:    Говори с Izzy в другата страна на стаята за паролата.

Тя нахално ти подсказва, че и трябва помощ с DNA модел.

DNA модел:    Вземи DNA модел. Отвори DNA модела в инвентара си.

Жълт adenine трябва да се комбинира с черен thymine.

Червен cytosine трябва да се комбинира със син guanine.

Краищата трябва  да са свързани към бяла sugar, която в краищата си е свързана с кафяв phosphate.

Има няколко разновидности на този пъзел, но само една се приема от играта.

Провери краищата на кафевия phosphates дали са свързани правилно.

Десен клик, за да завъртиш молекулите.

Когато си готов говори с Izzy. Тя ти дава паролата. Записана е в дневника ти под името Observations.

Отиди при компютъра.

USB порт:     Кликни на USB кутията пред монитора. Телефонът автомитично се закача.

Впиши се:    Кликни на монитора и иконата на Waverly.

Използвайки собствената си клавиатура, въведи паролата, която ти даде Izzy. Има я в дневника ти: WAC35NE136. Кликни OK.

Домашна страница:    Виж, че Becca е отговорник на Snack магазин. Това задължение трябва да се извършва поне веднъж дневно.

Черната котка и Other Poe Stories от Edgar Allan Poe липсват.

За нас:    Прочети за Waverly Academy.

Академия:    Кликни на Valedictorian Race вдясно. След като камерата е включена към USB порта, кликни на download бутона.

Кликни download вдясно, за да изтеглиш снимките. Прегледай снимките и изтегли тези на Izzy, Mel и Corine.

Студентски живот:    Прочети за катерицата Casper (2 страници).

Виж рамката Double Take най-горе вдясно. Това е тест за памет и най-високия резултата ще донесе награда. 

Ако получиш най-много точки на Double Take, може да спечелиш награда в края на играта.

Ръководство за студенти:    Прочети правилата на училището. Забележи, че изгасянето на лампите е в 11 вечерта за старшите. Кликни на 'next arrow' горе вдясно, за да видиш другите страници.

Ръководството за грешки ще записва всяка грешка, която направиш.

Ако направиш много от грешките, които са изброени, може да получиш награда в края на играта.

Развлечения и стая за закуска:   

Излез от библиотеката. Обърни се надясно, върви напред покрай пианото във фоайето и премини през арката.

Заключената класна стая е през двойните врати отпред.

Обърни се надясно към коридора и напред към магазина за закуски и Rec room.

Магазин за закуски:    Обърни се надясно и прочети ръководството. Може да получиш съобщение от Paige. Тя ти напомня, че ти си шефа на магазина.

Кликни на магазина, за да го отвориш.

Поръчките са написани най-горе вдясно. Изпълни всяка поръчка за сандвич точно както е написана.

Ако ти поискат препечен багел или хляб, сложи хляба или багела в тостера вдясно и натисни надолу лостчето.

Когато са поръчани сладки, вземи тестото за сладки от хладилника. Кликни с тестото върху фурната за сладки най-долу вляво, затвори вратата и по-късно вземи изпечените сладки, когато светлинката светне в зелено.

Ако направиш грешка, изхвърли предмета в боклука най-долу вдясно.

Когато изпълниш поръчка, кликни на бутона Pick up под изпълнената поръчка.

Прави това веднъж на ден или ще получиш 3 наказания. Ако правиш това 5 пъти дневно ще получиш 2 точки.

Ако го правиш достатъчно често, може да получиш награда в края на играта.

Вземи ключа, който падна отгоре.

Провери телевизора на стената, натисни малкия бутон най-долу вдясно и ще видиш, че това е упражнение за почивка.

Leela Yadav:    Говори напълно с Leela.

Направи й снимка.

Попитай я за снимка на Megan. Тя ще ти даде снимката, ако я победиш на въздушен хокей.

Въздушен хокей:    Целта на играта е да вкараш шайбата в отсрещната врата 7 пъти преди тя да го направи.

Можеш да използваш чука само в твоята половина на масата.

Успех. След много провали, Nancy ще поиска Leela да й даде играта.

Говори с нея докрай за другите момичета. Тя чака приятеля си да й се обади.

Ако играеш достатъчно въздушен хокей и дартс с Leela, може да получиш награда в края на играта.

Склад:    Завърти се от Leela. Погледни надясно и ще видиш врата в ъгъла.

Отвори вратата. Включи светлината от ключа вдясно от вратата.

Вземи  ключа от горния десен рафт.

Задни стълби:    Отдръпни се назад и се качи по стълбите вдясно. Обърни се надясно на ъгъла. 

Съобщение (по някое време):    Ще получиш съобщение за Izzy, че се среща с приятеля на Leela. Ауч!

Rachel Hubbard:     Почукай и влез в стаята на Rachel.

Говори с нея и й направи снимка.

Leela:    Излез и се обърни наляво и след по стълбите към кухнята.

Говори с Leela за Jacob, нейният бивш приятел и Izzy.

Попитай за снимката на Megan. Тя ще ти даде снимката на Megan само, ако я победиш на Скрам.

Скрам:    Скрам е игра на дартс. Целта на играта е да спечелиш повече точки от опонента си.

Двамата играчи могат да са или блокиращ или отбелязващ.

Блокиращия хвърля първи 3 стрелички. Уцелените номера са блокирани и няма да се отразят на резултата на отбелязващия.

Когато е ред на отбелязващия, се хвърлят 3 стрелички към най-високите числа, които не са блокирани.

Центърът е 50, а следващият кръг е 25 точки.

Списъкът с блокираните цифри е в горния десен ъгъл.

Успех! След много провали, Nancy ще помоли Leela да й даде играта.

Ако играеш достатъчно въздушен хокей и дартс с Leela, може да спечелиш награда в края на играта.

Снимката на Megan Vargas:    Погледни отблизо снимката на Megan на масата зад Leela.

Направи снимка на снимката на Megan.

Библиотека:    Отиди в библиотеката.

Свали снимките:    След като имаш всички 6 снимки ги свали всичките.

Отиди при компютъра. Кликни на USB кутията пред монитора. Телефонът автоматично ще се закачи.

Кликни на иконата Waverly и след това на Academics. Кликни на Valedictorian Race вдясно.

Виж свалените снимки и празните места. Кликни на download бутон.

Намери снимките, които искаш да свалиш.

Кликни download вдясно, за да свалиш снимките. Сега трябва да имаш всичките 6 снимки.

Ако си качвал снимки преди, може да има коментар от Rachel.

Може да се наложи да снимаш наново някои снимки.

Ако няма такива и имаш всичките 6 снимки, отиди в стаята на Rachel и говори с нея.

Rachel:    Отиди в стаята на Rachel и говори с нея.

Ако всички снимки са добри, ще те помоли да ги въведеш в уеб страницата. Ще получиш точка, че помагаш на Rachel със снимките.

Съобщение (по някое време):    Излез от стаята и прочети съобщението.

Въведи снимките в уеб страницата:    Върни се в библиотеката при компютъра.

Кликни на Waverly иконата и после на Academics. Кликни на Valedictorian Race вдясно.

Страница на отличниците:    Виж информация и снимки на кандидатите за отличници.

Целта е да сложиш снимките и информацията в подходящите колони.

Указания са написани над рамките.

1. Each column contains only one of the following: Megan, 3rd spot, Boston, New York, art and math.

2. Put Izzy and Mel as far apart as possible.

3. Corinne is immediately after the girl who chose bio, but somewhere before Izzy.

4. Do not place roommates side by side.

5. Megan's from Concord and loves history.

6. Mel used to spend summers visiting Leela's RI home.

7. The girl who enjoys English is from Boston and is immediately before the girl who loves history but somewhere after the one who picked math.

8. The biology and psych students are roommates.

9. Rachel who loves math is from Pittsburgh.

- Според #2 и #3, постави Mel най-вляво и Izzy най-вдясно.

- Според #1, #3, #4 и #8, постави Megan на 5-то място.

- Според #3, #7 и #9, постави Rachel на 2-то място, Leela на 3-то и Corine на 4-то място.

That looks right to me!

Ще получиш точка, защото помагаш на Rachel за уеб страницата.

Съобщение (по някое време):    Излез от библиотеката и ще получиш съобщение, че Izzy е получила бележка от Черната котка.

Rachel:    Отиди в стаята на Rachel и говори с нея. Ако страницата е правилна, ще те помоли да направиш снимки на Waverly икони. Вземи  списъка с иконите.

Плагиатство:

Mel Corbalis:    Върви напред и завий надясно покрай фоайето. Продължи напред и почукай на първата врата вляво.

Говори с Mel документа. Ще научиш за проследяването на документи.

Mel е забелязала, че никоя от цифрите на IP, от което се предполага, че е откраднала документа, не се повтаря.

Вземи документа. От дата 11/17 е.

Тя моли Nancy да разбере IP на човека, който е качил документа, който се предполага, че е копирала. Говори с Mel напълно.

Компютъра в библиотеката:    Отиди при компютъра и влез в сайта на Waverly, Academics, Resources и Paper Trail.

Провери източника:

Отвори документа в инвентара си. Напиши на празното място в сайта, който и да е от кодовете от документа. Аз използвах 3043.624.1.

Натисни 'search' и след това виж IP: 'view'.

Виж списък с числа, които може да са част от IP номера.

Според наблюдението на Mel, че IP-то няма повтарящи се числа, кликни на номера от колоната, за да го въведеш най-долу.

Въведи 69.57.284.103.

След това кликни на 'submit IP'. Подателя е Jacob Pryce, а датата е ноември 18 (ден след като Mel е публикувала документа си).

Mel Corbalis:   Отиди в стаята на Mel и говори с нея за датите.

Тя ти дава стара изрезка от вестник относно Odyssey Championship трофей. Това е първата академична победа на училището. Прочети я в инвентара.

ЗАБЕЛЕЖКА: Провери часовника на телефона си. Увери се, че ще си в стаята си в 11 PM или ще получиш наказание.

Стаята на Nancy:    Върни се в стаята на Nancy и Corine.

Говори напълно с Corine.

За да заспиш или промениш нощта на ден:    Използвай часовника на телефона си.

Въведи 6 или 7 AM и след това кликни на бутона 'set alarm'. Ако въведеш по-ранен час ще вдигнеш шум и ще получиш наказание.

Чува се писък през нощта и Paige издава наказание.

На следващия ден:

Съобщение (по някое време):    Прочети за писъка през нощта.

Магазин за закуски:    Нека отметнем това задължение първо – можеш да го направиш по всяко време през деня.

Отиди в магазина и сервирай на другите студенти. Ако дойде учител, започва игра за време.

Иконите на Waverly:

1-ви академичен спечелен трофей:    Според изрезката, която ти даде Mel, 1-вия академичен трофей е трофея Odyssey Championship.

Излез от магазина, напред и надясно към витрината на стената.

Виж трофеите. Отвори стъклената врата.

Вземи трофея Odyssey Championship от средата.

Направи снимка на трофея.

Дървена инкрустирана емблема:    Отиди при главната врата.

С гръб към главната врата погледни надолу към инкрустираната емблема.

Направи снимка.

Входната арка към Waverly:    Излез през вратата и се обърни обратно.

Направи снимка на входната арка.

Дъбово дърво:    Обърни се наляво и тръгни по пътя към ограденото дъбово дърво вляво.

Виж катерицата, Casper горе на дървото.

Направи снимка на извитото стъбло на дървото.

Плочка:    Обърни се обратно. Тръгни наляво по пътя вляво от сградата.

Погледни отблизо плочката на ъгъла на сградата. На нея са имената на 4-та основатели на Waverly.

Огледай наоколо:   

Мазе:    Завий надясно и напред към вратата на мазето.

Използвай ключа, който падна докато сервираше на бара. Отвори вратата на мазето и слез долу.

Включи светлината използвайки ключа вляво.

Огледай наоколо. Тръгни напред и провери купа книги. Погледни всички книги особено America, Land of Adventure.

Има стара пещ с лостове вдясно.

Завърти се обратно. Погледни отблизо стената вляво от стълбите и виж летвите с назъбени колелца.

Излез от мазето. Върни се обратно в сградата.

Leela:    Отиди в стаята за записи и говори с Leela.

Izzy:    Отиди в библиотеката и говори изцяло с Izzy.

Изследвай Moore от бродерията на Mel:

Компютър в библиотеката:    Отиди при компютъра. Провери всички страници в сайта на Waverly.

Използвай каталога на библиотеката. Кликни на search catalog най-долу вляво. Напиши Moore.

Виж книгата: The Story of Four на рафта Special Collections.

Отдръпни се назад и се обърни наляво. Виж стъкления шкаф за книги. Погледни отблизо и виж книгата Story of Four от Madeline Moore вътре. Шкафът е затворен.

Ако направиш достатъчно търсения използвайки търсачката, може да получиш награда в края на играта.

Corine:    Отиди в стаята на Corine и я попитай за ключа за шкафа, тъй като тя е асистент в библиотеката.

Тя ще даде ключа на Nancy, ако довърши чертожното назначение за нея.

Чертожни изгледи:    Вземи чертожната папка.

Отвори папката в инвентара си. Виж примера как да направиш задачата.

Кликни на централната картинка на папката.

Избери горната, предната и страничната гледка на всяка постройка.

Постави ги в подходящите рамки.

Когато си готов говори с Corine. Вземи  ключа за шкафа.

Книгата The Story of Four:    Върни се в библиотеката и към стъкления шкаф.

Използвай ключа, който ти даде Corine, за да отключиш шкафа.

Прочети The Story of Four book от Madeline Moore. Научи за Rita Hallowell, една от 4-те основатели на Waverly Academy и нейната връзка с Edgar Allan Poe.

Погледни отблизо снимката на последната страница. Rita Hallowell е тази най-вдясно докосваща ъгъла на сградата. Плочката на ъгъла е различна от тази, която видяхме отвън.

Плочката на ъгъла:    Отиди отвън при плочката на ъгъла на сградата.

Погледни отблизо квадрата в средата. Този има празно място в средата, докато този на снимката няма.

Има 4 плочки. Всяка от тях може да се завърти като се кликне с десния бутон и се завлече наляво или надясно.

Целта е да подредиш 4 плочки, така че да няма празно място.

Плочата се отваря и виждаш един символ отгоре на стара книга.

Casper катерицата се появява и взима символа.

Вземи  дневника на Rita Hallowell. Прочети го целия.

Отдръпни се назад и ще ти се обади Ned. Говори с Ned.

Лампата на Usher и изпълнение на пияно:

Прочети втората страница от дневника за Usher котешките лампи и изпълнение на пияно.

Even the warmth of his favorite lamps no longer calms him unless accompanied by piano rendition of their musical narration.

Има нотация на страницата: 1st low bass, then coloratura.

Лампи:    Върни се обратно вътре и провери 2-те лампи на масата вляво от фоайето.

Завърти абажурите оформени като клавиши на пиано и ще видиш музикалните ноти. Запиши си ги.

Компютърно проучване:    Кликни на иконата Library catalog и след това на бутона 'search the catalog'.

Напиши думата piano. Музикалното нотиране: Piano book от Virtuosi е било проверено от Mel Corbalis.

Mel:    Отиди в стаята на Mel. Говори с нея относно музикалната книга. Тя иска мляко и бисквитки.

Магазин за закуски:    Отвори магазина и изпълни поръчките.

Musical Notation: Книга за пиано:    Върни се при Mel и й дай торбата със закуската.

Вземи  книгата Musical Notation. Прочети я.

Спомни си, че записките от дневника на Rita Hallowell споменаваха за 1-ви нисък бас, и после колоратура. В книгата пише, че обхвата на Колоратура е от C4 до F6 и обхвата на ниския бас е от C2 до F4.

Провери клавишите в книгата и забележи къде се намират клавишите за колоратура и нисък бас.

Пиано:    Погледни отблизо клавишите на пианото.

Въз основа на книгата и  нотациите на абажурите на лампите, свири на пианото.

Натисни клавишите отбелязани на десния абажур за нисък бас и клавишите отбелязани на левия абажур за колоратура.

Изсвири:

- Кликни на лявата част от клавишите на пианото.

- Изсвири нотите от десния абажур (нисък бас):     D2 A2 B2 D3 F3 A2 C2

- Отдръпни се назад. Кликни на дясната част от клавишите на пианото.

- Изсвири нотите от левия абажур (колоратура):    E6 A5 B5 C5 E5 B4 C5 G4 C4

Отваря се тайно отделение. Вземи  котешкия символ.

Ако свириш на пианото достатъчно пъти, може да получиш награда в края на играта.

Вечеря:

Погледни предпоследната страница от дневника на Hallowell.

With a Celebratory Dinner, an elegant nine course meal serf with perfect etiquette. I bid the last of them farewell.

Съобщение (по някое време):    Виж снимка на Izzy и Corine.

Витрината на Victorian Dinner:    Отиди до витрината срещу вратата на библиотеката.

Виж, че менюто от 1871 Celebratory Dinner е било взето от Leela Yadav.

Съобщение (по някое време):    Прочети отричащото писмо от Izzy.

Leela:    Отиди в стаята за записи и говори с Leela.

Тя ще ти даде менюто от 1871, ако я победиш на една игра.

Избери играта, която искаш да играеш и победи Leela.         

Вземи  менюто.

Izzy:    Говори с Izzy в библиотеката.

Викторианско меню:    Отиди при компютъра. Търси използвайки думата Menu.

Виж, че Formal Victorian Dining: The Right Fork for the Menu от Demetria Espinoza е била взета от Rachel Hubbard.

Rachel:    Отиди в стаята на Rachel и говори с нея за книгата.

Тя използва книгата в момента. Но, ако Nancy вземе тетрадката й по математика от Mel, тя може да работи върху нея и да ти заеме книгата.

Mel:    Отиди в стаята на Mel и я попитай за тетрадката по математика. Mel я е оставила в библиотеката.

Библиотека:    Огледай наоколо за тетрадката.

Изгубено и намерено:    Погледни в чекмеджето Изгубено и Намерено в ляво от рецепцията.

Има цифрова ключалка и MMDCXLI е надраскано на дървото.

Ако ти трябва помощ да преведеш Римските числа, погледни книгата оставена на рецепцията.

Погледни отблизо ключалката. Въведи преведеното MMDCXLI = 2641.

Вземи  математическата тетрадка.

Rachel:    Отиди при Rachel и й дай тетрадката.

Вземи книгата Formal Victorian Dining: The Right Fork for the Menu.

Прочети книгата и научи за различните вилица, лъжица и нож използвани за Менюто.

Вземи  студентска карта от страница 41 на книгата.

Използвайки книгата Formal Victorian Dining, разбери кои са приборите използвани през 1871 Celebratory Menu.

Меню

Прибори

Oysters

1 Seafood fork

Consommé

2 Soup spoon

Terrapin

3 Terrapin fork

Fillet of Beef

4 Steak knife

Sorbet

5 Egg spoon

Roast Spring Chicken

6 Game knife

Cheese

7 Cheese fork

Vanilla Ice Cream

8 Ice Cream spoon

Sugared Oranges

9 Orange-fruit spoon

Coffee

10 Demitasse spoon

Отвори витрината с прибори използвайки ключа, който взе от склада на магазина.

Дръпни надолу - кликни както е показано на таблицата в реда използван през 1871 Celebratory Menu.

Вземи  символ на горила.

Casper катерицата:

Време за сън:   

Отиди в стаята на Nancy и Corine. Говори с Corine.

Нагласи алармата на телефона си за 6AM.

Casper катерицата:    Посред нощ, Nancy се събужда от тропащ звук.

Виж Casper със символа в устата си.

Отвори прозореца и излез навън следвайки Casper.

Nancy иска експерт по катеренето да и покаже как да изкачи това дърво.

Изкачи се по клоните използвани от Casper.

Има 3 пъзела за катерене, преди да стигнеш хралупата на Casper.

Кликни на клоните в реда, по който Casper ги използва.

Кликни на хралупата и вземи  символ на буболечка.

Младши – 1-ва част на дървото

Старши - 1-ва част на дървото

 

 

Младши – 2-ра част на дървото

Старши - 2-ра част на дървото

 

 

Младши – 3-та част на дървото

Старши - 3-та част на дървото

Песнопение:   

Певци:    Чуваш пеене. Nancy поглежда надолу и вижда 6 черно облечени певци и един синьо облечен певец.

Слез надолу и се върни в стаята си. Излез от стаята; слез по стълбите и навън.

Отиди в основата на дъбовото дърво. Вземи панделка от земята.

Върни се в стаята си и нагласи алармата за сутринта.

Събуди се:    Алармата се включва и телефона пада на земята.

Погледни под бюрото до леглото на Nancy.

Вземи  телефона, втората бележка от Черната котка изпратена за Danielle и  плочка.

Вземи бележката от Черната котка за Nancy пъхната под вратата.

Говори с Corine за панделката.

Mel:    Отиди в стаята на Mel и я попитай за панделката.

Ще научиш за Blackwood Society, които са започнали 2 години след като училището е било основано.

Съобщение (по някое време):    Прочети съобщението изпратено до Becca-Nancy относно книгата на Poe стаята на Izzy.

Стаята на Izzy и Leela:    Отиди при заключената врата срещу стаята на Rachel.

Почукай на вратата. Няма никой.

Използвай студентската карта върху ключалката на вратата. Влез и се огледай.

Виж спортните съоръжения до леглото вляво. Провери какво има под гирите.

Липсващата книга на Poe:    Вземи  липсващата книга от Edgar Allan Poe: The Black Cat.

Отвори книгата. Виж списък с истории написани от Poe с дати след заглавията и 4 звездички най-отгоре.

Бюро:    Отиди при бюрото и провери снимката на Izzy. Обърни я като кликнеш още веднъж.

Вземи  ключа зад снимката. Провери снимката на Jacob.

Сандъка на Izzy:    Отиди в края на леглото на Izzy и погледни отблизо сандъка.

Използвай ключа, който току-що взе. Изследвай съдържанието и виж синьото облекло на лидера на певците.

Намери думите за песента:    Слез в библиотеката.

Говори с Izzy за песента. Three is fine but five is more. Even nineteen defeats four. Should just seven become lore, at least two will find the door.

Време за закуска:    Време е да отвориш магазина днес.

Гарван:

Прегледай страницата с гарвана в дневника на Hallowell.

Close observation of the wedge tail, large bill, shaggy breast ruff and elegantly long primary feathers lead to a wondrous conclusion. Reconstruction of these United States will lead to an even more wondrous conclusion but that is a subject for an altogether classroom.

Настрой алармата:    Време е да огледаш наоколо през нощта. Настрой алармата за 11 PM.

Класна стая:    Събуди се в 11 PM. Излез от стаята и слез по стълбището.

Върви напред към заключената двойна врата в коридора преди закусвалнята.

Използвай студентската карта върху ключалката на вратата. Влез в класната стая и се обърни надясно.

Гарван:    Виж гарвана на стълба до вратата.

Според дневника на Hallowell; натисни опашката, клюна, гърдите и главните пера.

Карта:   Плочките от картата паднаха.

Подреди картата сега, след като си взел плочката под бюрото на Nancy.

Постави първо щатите и след това нареди острова.

Ако е направено правилно, гарванът се превърта и се открива тайно отделение.

Не забравяй да направиш снимка на картата.

Вземи  символа на гарван от тайното отделение.

Rachel:    Виж Rachel с табла за закуска. Nancy следва Rachel до стаята й.

Използвай студентската карта, за да отвориш вратата. Влез в стаята и виж тайна врата да се затваря.

Отиди до лявата стена до прозореца.

Пъзел със звезди:    Виж линии със звезди на всяко разклонение.

Целта на пъзела е да светнеш звездите, без да пресичаш съществуваща линия.

За да започнеш на ново натисни бутона долу вляво.

Кликни на звезда в дясно или ляво от бутона в средата.

Влез в тайния проход към тавана. Ще се срещнеш с Rachel и Kim. Научи за бележките от Черната котка.

На следващия ден:

Магазин за закуски:    Отвори магазина днес.

Компютър в библиотеката:    Прочети началната страница и виж предупреждението за снежна буря.

4 символа:

Мазе:    Отиди отвън при вратата за мазето. Влез в него и включи светлината.

Панел:    Погледни отблизо дъските с назъбени звездички.

4-те символа автоматично са поставени на 4 от звездичките.

Целта на пъзела е да поставиш символите на правилните места.

Спомни си, че има рисунка на Черна котка и думите - Other Poe Stories на последната страница от дневника на Rita Hallowell. Това трябва да е някакво указание.

Разгледай страницата Poe Stories написана в книгата Black Cat and other Poe Stories.

Има 17 звездички на стената.

Има 17 истории на Poe написани в книгата.

Има дати до историите. Подреди историите в хронологичен ред.

След това забележи хронологичния номер на:

The Black Cat, The Murders in the Rue Morgue, The Raven и The Gold Bug.

Постави съответните символи на тези звездички.

- Символа с горила на 6-та звездичка.

- Символа с буболечка на 13-та звездичка.

- Символа с котка на 14-та звездичка.

- Символа с гарван на 15-та звездичка.

Вижда се отделение, когато дъските падат. Отвори кутията. Вземи план на мазето и портрета на Rita Hallowell и котката Usher.

Снимка на Hallowell и Usher:    Направи снимка на Rita Hallowell и Usher. Това е последната снимка.

Изучи плана на мазето и виж, че има стая зад старата пещ.

Портретни снимки на Waverly:

Време е да качиш снимките. Отиди при компютъра в библиотеката. Кликни на USB кутията, за да закачиш телефона.

Кликни на иконата на Waverly и после на About Us. Избери Why Waverly? вляво.

Изтегли снимките:    Hollowell и Usher; картата на САЩ, дъбовото дърво, арката на входната врата, дървената емблема на пода и трофея.

Rachel:     Отиди в стаята на Rachel и говори с нея. Тя е щастлива за снимките.

Сега иска есето написано от Corine да се качи на Pen to Paper на сайта.

Излез от стаята.

Есето на Corine:

Съобщение (по някое време):    В съобщението пише, че Черната котка е ухапала лошо Izzy.

Corine:    Говори с Corine за есето. Тя първо иска закуска.

Докато излизаш от стаята, виж втора бележка от Черната котка пъхната под вратата.

Закусвалня:    Отвори закусвалнята.

Върни се и дай закуската на Corine. Вземи флашка с есе от бюрото.

Компютър в библиотеката:    Отиди при компютъра. Използвай флашката на USB кутията.

Кликни на иконата на Waverly и след това на Academics. Кликни на най-горната дясна рамка относно победителя на Pen to Paper. Кликни на download.

На главната страница, отвори preview папката на есето. Прочети есето на Corine.

Izzy:    Говори с Izzy и разбери, че нейното есе го няма от компютъра й. Тя определено е разстроена.

Rachel:    Говори с Rachel в стаята й. Те не са изпратили втората бележка от Черната котка. Хммм...

Corine:    Върни се обратно в стаята си. Corine не е там.

Провери бюрото й. Провери листа под чертежите и триъгълната линия. Виж паролата на Izzy и стъпките за преформатиране. Ах... Corine е саботирала компютъра на Izzy и е изтрила есето й.

Провери под листите с правата линия. Виж бележка относно мазето.

Мазе:   

Излез отвън и влез в мазето. Включи осветлението. Огледай се наоколо.

Пещ:    Отиди при старата пещ в ъгъла. Ще чуеш шум.

План:    Вземи  липсващия съвременен план вдясно от вратата на пещта.

Автоматично, Nancy сравнява този план с плана взет от кутията със снимката на Hallowell. Има стая зад пещта.

Съвременния план има етикет 'Dupin' и лостовете на пещта са номерирани.

Последната страница от дневника на Hallowell:    Behind the Dupin grate, the black wood's chant shall someday reveal what history deemed lost, but only after someone's dogged curiosity and capacity for clear thought have proved that person to be worthy.

Песента на The Blackwood Society казана от Izzy:   

Three is fine but five is more. Even nineteen defeats four. Should just seven becomes lore, at least two will find the door.

План на пещта:    Изучи номерираните лостове в съвременния план.

Завърти лостовете според песента на Blackwood. За да започнеш наново натисни бутона на стената вдясно.

Завърти лостовете:    3 5 19 4 7 2. Решетката се отваря.

 

Съкровище:    Виж Черната котка с непубликуваната книга на Edgar Allan Poe – съкровището, което Rita Hallowell е скрила.

Черната котка взема книгата и оставя Nancy заключена в мазето. Вратата на пещта е затворена.

Погледни горната част на пиедестала и стъпалото отключва люлееща се брадва. Ямата и махалото.

Цветни камъни и плочка:    Погледни механизма на върха на пиедестала.

Има 4 външни плочи с различни по форма дупки.

Централната плочка е пълна с цветни камъни с различни форми.

Целта на пъзела е да махнеш цветните камъни от централната плочка.

Всяка външна плоча с дупки поставена под централната с цветни камъни и дръпната дръжка, задейства премахването на камъни с подобна форма.

- Кликни на външна плоча, така че да отиде под централната плоча.

- Дръпни златната дръжка в дъното на централната плоча, за да освободиш камъните.

- Прави това докато всички камъни паднат от централната плоча.

Кликни на долната дясна външна плоча. Дръпни златната дръжка.

Кликни на горната лява външна плоча. Дръпни златната дръжка.

Кликни на горната дясна външна плоча. Дръпни златната дръжка.

Кликни на долната лява външна плоча. Дръпни златната дръжка.

Излез от мазето. Виж какво ще се случи с кандидатите за отличници и Черната котка.

 

Ще се видим в Trail of the Twister!