Кликни на картинката за да се прехвърлиш директно в нивото

Или кликни на връзката в долната част на страницата за да се прехвърлиш в следващото ниво/под-ниво.
Кликни на някой от линковете долу за да преминеш директно на някое от под-нивата:

7.1.1 Арктически океан - Хелхейм: Шестте статуи

7.1.2. Арктически океан - Хелхейм: Лявата кула

 7.1.3 Арктически океан - Хелхейм: Дясната кула

7.1.4 Арктически океан - Хелхейм: Централната кула

7.2 Арктически океан - Игдрасил

7.3.1 Арктически океан - Извън времето: Първи бутон

7.3.2 Арктически океан - Извън времето: Трети бутон

7.3.3 Арктически океан - Извън времето: Трети бутон и Гранд Финала


Ниво 7
АРКТИЧЕСКИ ОКЕАН

Подниво 2
ИГДРАСИЛ

 

Отключена е нова част от дневника, можеш да я прочетеш.


Началото на  Игдрасил

Не бързай да продължаваш. В дясно (с лице към входа за Игдрасил) на терасата има лекарство. В левия ъгъл има гърне, счупи го и вземи съкровище #30. Обърни се обратно и ще видиш, че отстрани на входа има символ на същото място, както при входа, през който влезе.


Лекарството в дясно


Съкровище #30  


Символът на стената на входа

Тези символи откриват последната реликва, тя е зад водопада до високата платформа в средата на езерото. Символите светят определено време, трябва да успееш да пуснеш да светят едновременно и четирите символа и водопада ще спре много за кратко, зад него има стаичка, в която е реликвата. Докосни символа, за да светне. Докато Лара се занимава с това, обърни камерата към езерото и тичай бързо (LAS напред + B7) до левия край на моста.

Скочи долу на островчето при другия символ, докосни го, за да светне. Докато Лара светва символа обърни камерата на дясно към платформата и после скочи на нея.

Изкачи колоната, за да се качва по-бързо натискай В1, стъпи върху колоната и скочи от нея към високата платформа, издърпай се горе. Докато Лара изкачва колоната, обърни камерата да гледа отгоре. Ако гледа отдолу, когато Лара стъпи върху колоната камерата ще се обърне обратно.

Отиди по диагонал в десния ъгъл на платформата и се обърни към високата колона във водата. Тя не е толкова лесно да бъде улучена. Обърни камерата откъм гърба на Лара. Колоната трябва да се вижда съвсем малко над главата на Лара, тогава скочи напред и когато Лара полети във въздуха рязко махни пръсти от бутоните, тя ще стъпи върху колоната.

Пусни се леко надолу, колкото Лара да обгърне с ръце колоната и я обърни с гръб към стената, на която следва да скочиш.  Камерата трябва да ти показва колоната и да виждаш само пръстите на ръцете и краката на Лара. От тази позиция просто натисни В4 без да използваш LAS и тя ще се хване за ръба на стената.  Придърпай се на дясно по ръба на стената до края.

Скочи с гръб (LAS назад), когато Лара се обърне готова за скок, натисни В4 и ще се озовеш на ниската колона. Скочи към платформата под входа.

Обърни се на дясно и скочи на падналата във водата колона. Отиди до другия край на колоната (можеш да скочиш, вместо да вървиш) и се прехвърли на малкия остров. Активирай символа, докато Лара го прави, отново обърни камерата към обратния път.

Върни се по колоната до платформата и изкачи колоната в ъгъла на платформата (докато Лара се качва, обърни камерата да гледа отгоре). Когато Лара стъпи на колоната скочи към прекъснатия път и се издърпай нагоре. Изтичай бързо (LAS напред + B7) при символа в ляво от входа и го активирай. Отново докато Лара използва ръцете си, завърти камерата да гледа към обратния път. 

Когато символът е активиран, бягай напред към пътя (ще чуеш звук, който ти подсказва, че водопада е спрял), когато Лара увисне на ръба се пусни (В3) долу.
Обърни се обратно и се приближи до края на платформата, от там скочи на ниската колона. От ниската колона се прехвърли на стената и се придърпай по ръба на ляво до края.
[
Можеш ако искаш да скочиш от края на пътя върху колоната и от нея направо да се прехвърлиш на стената, зависи колко умело умееш да скачаш.]


Можеш от тук да скочиш на колоната

От колоната се прехвърли директно на стената

Скочи на ляво към колоната издърпай се нагоре, за да стъпиш върху нея.

От колоната скочи на централната платформа и се издърпай. Обърни се на дясно, ако скоростта е била добра водопада няма да тече. Не намалявай темпото, защото водопада скоро пак ще потече. Хвърли куката,скочи напред и се издърпай малко нагоре, залюлей се веднъж напред-назад и когато отново отидеш напред скочи към ръба на стаята, после се издърпай и вземи единствената за нивото и последната за играта реликва.


Издърпай се малко по-нагоре

Когато вземе реликвата, Лара ще се възстанови напълно физически.
Символите ще останат да светят и водопада повече няма да потече. Хвърли отново куката към халката и се прехвърли с въжето на платформата. Ако паднеш във водата, когато се връщаш, реликвата ще си остане в теб, но за по сигурно провери в джобния компютър дали е все още в теб.


Провери реликвата тук ли е

Върни се към входа на Игдрасил и влез.

Върви напред докато стигнеш до затрупан пред теб проход. Обърни се на дясно и вземи лекарството. Обърни се обратно и тръгни на пред по коридора и в края завий на дясно, ще видиш по напред зомби. Извади Мьолнир и върви смело напред, още три ще се появят веднага.


Лекарството

Продължи напред, после завий на ляво. Зад ъгъла те чака великан и зомбита. Не спирай да се биеш с тях, а продължавай напред като им пращаш светкавици с чука. Докато не преминеш тази отсечка те няма да спрат да се появяват. В края на този коридор завий на ляво и ще видиш лекарство пред струпаните камъни, вземи го.


Лекарството в ляво

Обърни се обратно и тръгни напред. Ще последва дълга сцена.  Лара влиза в стая, където водопада се спуска някъде надолу в езеро. В края на пътя стои жена.


Мамо? Това съм аз. Лара.

Жената се обръща и показва  лицето си: тя е поробен дух!


Не... Не, не, не... Майка ми е мъртва.

Зомбито се опитва да нападне Лара и тя вади пистолетите.
Майка ми е мъртва. Тя загина преди много години. Ти не си моята майка.
Лара стреля по жената-зомби и тя пада в езерото.


Лара е натъжена от това...

Докато Лара стои нещастна на колене, чува глас зад себе си:


Живяла съм много преди да се появи вашата цивилизация...

…и никога не съм виждала нещо по-иронично.

Това е Натла, която влиза придружена от двойницата на Лара:
Щом чух какво е станало с жената на великия Ричард Крофт, разбрах, че в отчаянието си той ще ми намери това, за което отдавна мечтая.
После той ме изигра в Тайланд и аз го убих собственоръчно.
Но, когато ти се появи с ръкавицата на Тор, знаех, че ако те изпратя по стъпките на баща ти, те ще ни отведат на точното място.

Докато Лара слуша всичко това, почти се разплаква,  после се изправя и нейната скръб се превръща в гняв: Изглежда забравяш какво държа в ръцете си.
Тя размахва Мьолнир, но веднага се появява домашния любимец на Натла и изненадва в гръб Лара.  Тя издърпва чука от ръцете на Лара, хвърля го настрани и я държи за ръцете отзад.


Натла: Когато направих това създание за Аманда...

...тя нямаше представа,  че истинската ми цел е да имам инструмент, с който да те унищожа в този момент. И двете не разбрахте, че играете в пиеса режисирана от мен. И това е края. Сега, ако ме извиниш, трябва да събудя змията.

Натла тръгва,  Лара успява да се изкопчи от хватката на двойницата си, да извади пистолетите и да стреля. Но двойницата отново атакува Лара, с невероятната си сила тя започва да души Лара.

Сега е ред да бъде изненадана двойницата на Лара, когато зад гърба и се появява Аманда и я изпраща в токсичните води на езерото.



Ръцете на Ааманда светят с червения пламък на някаква тайнствена сила.
Лара: Аманда?


Повярвай ми, исках тя да те довърши...

Но Мидгардската Змия ще разкъса света на части и само Чука на Тор може да я спре!
През това време се появява група великани от входа на тунела. Аманда казва на Лара да тръгва.


Тръгвай! Аз ще ги задържа!

Сцената свършва и две зомбита веднага атакуват Лара. Тя си е прибрала чука от земята, така че можеш да ги разпилееш на части.

Отиди в кря на коридора, в дясно има лекарство, но преди това извади  чука и се погрижи за великана дебнещ в коридора в ляво. Вземи лекарството, обърни се обратни и върви напред, докато стигнеш до наклон надолу.


Великана се задава от ляво

След наклона се вижда да бълбука токсична яма. Спусни се надолу и от края на наклона отскочи към отсрещната страна на ямата.

Издърпай се и продължи напред до края на коридора, завий на дясно и ще се сблъскаш с великан, който не е проблем за Мьолнир.

Продължи на дясно и ще се озовеш в интересно помещение с токсични водопади и странни конструкции.

Спусни се долу от ръба на горната площадка и тръгни напред. Натла е застанала на платформата в средата.

Докато Лара върви ще последва сцена:

Лара вади чука и изпраща светкавица към Натла.

 

Натла: Лара! Не те очаквах, но се радвам, че си тук. Трябва лично да видиш плодовете на своя труд.
Лара: Това ли е Мидгардската Змия?
Натла: Не, разбира се. Йормунганд е мрежа от тектонични разломи, опасваща Земята по океанското дъно. И сега ние стоим в най-слабата и точка, от която древния континент Пангея се е разцепил на две.
Щом артефакта отприщи гнева си, тънките слоеве на планетата ще се разкъсат.
Мидгардската Змия ще се надигне и изхвърли отровата си във въздуха и целият свят ще потъне в огън и пепел.”


Рагнарок! Седмата ера е пред нас!

Когато Натла изрича тези думи цялата конструкция започва да се върти и тресе. Частите падат долу.

След това Натла изпраща  огнена топка към Лара, но тя успява да я избегне като се навежда бързо.


Вече е много ядосана

Следва:  Подниво 3
Извън времето