Кликни на картинката за да се прехвърлиш директно в нивото

Или кликни на връзката в долната част на страницата за да се прехвърлиш в следващото ниво/под-ниво.
Кликни на някой от линковете долу за да преминеш директно на някое от под-нивата:

7.1.1 Арктически океан - Хелхейм: Шестте статуи

7.1.2. Арктически океан - Хелхейм: Лявата кула

 7.1.3 Арктически океан - Хелхейм: Дясната кула

7.1.4 Арктически океан - Хелхейм: Централната кула

7.2 Арктически океан - Игдрасил

7.3.1 Арктически океан - Извън времето: Първи бутон

7.3.2 Арктически океан - Извън времето: Трети бутон

7.3.3 Арктически океан - Извън времето: Трети бутон и Гранд Финала


Ниво 7
АРКТИЧЕСКИ ОКЕАН

Подниво3
ИЗВЪН ВРЕМЕТО
 

Част 3
ВТОРИ БУТОН И ГРАНД ФИНАЛА
 

 

Обърни се на дясно, мини малко напред и  отиди на ляво да ръба на платформата.
Ако играта е прекъсната и започнеш от автоматичен запис, Лара ще е обърната към средната кула, трябва само да се приближиш напред до ръба на платформата. Скочи към минаващата пред теб пирамида (по-ниската), имай готовност да се хванеш и с втората ръка, ако Лара увисне на една ръка. Издърпай се и скочи на следващата по-висока пирамида. От нея се прехвърли на следващата.


След автоматичен запис започваш от тук

От най-горната пирамида трябва да се прехвърлиш към кулата. Приближи се и скочи в удобния момент към ръба на въртящия се пръстен от кулата. Изчакай удобния момент и скочи към ръба на горния пръстен.

Изчакай да се  появи стена с наредени на нея много хоризонтални ръбове един над друг и скочи да се хванеш за тях. Изкачи първите четири (три цели и един в дясно).

Скочи на горния ръб (най-долния от втората група) и се придърпай докрай на ляво, ще се прехвърлиш на съседната стена.  Скочи три пъти нагоре и се придърпай на дясно, отново на фронталната страна на кулата.

Тук следва трета група от 4 ръба един над друг. Тръгни нагоре и когато се хванеш за най-горния ръб играта отново ще забави скорост. Натла хвърля огнена топка, докато топката лети трябва бързо да скочиш и да се хванеш за ръба на горния пръстен.
Нещата тук са малко и на късмет. В най-добрия случай се хващаш за горния ръб, в най-лошия – падаш и се връщаш от автоматично записаната игра. Има и вариант да успееш отново да се хванеш за ръба, от който скочи, тогава просто скочи пак в удобния момент нагоре.


Сега е момента да скачаш нагоре

Когато се хванеш за горния ръб нормалната скорост на играта ще се върне.  Насочи камерата надолу и изчакай момента, когато преминаваш над подпорната колона се пусни и Лара ще се плъзне надолу по нея.


Трябва да се пуснеш на тази колона


Застани в долната част на подпорната колона и разруши втория бутон.


Лара е с лице към втория бутон

Последната подпорна греда е разрушена и след малко кулата започва да се накланя. Натла отива да провери какво точно става.


Кулата губи равновесие


Натла забелязва това

Лара хваща чука на Тор и го запраща към Натла.

Натла пада в езерото и... умира?


Дали това е края на Натла?

Кулата пада и започва бавно да потъва.

Докато кулата потъва Лара се е върнала при входа, за да провери какво се е  случило с Аманда.


Аманда е все още жива!

Лара: След като убива Мидгардската Змия, Тор все пак умира от отровата и.
Аманда: Да, ако не разчистиш коридора и не ни измъкнеш от тук!

Аманда се опитва да отвори прохода със силата в нейната ръка:
Безсилни, също като в Боливия. Добрата новина е, че ние спасихме света. Лошата новина е, че сега и ние ще умрем тук...


...също като майка ти.

 

Лара забелязва нещо: меч забит в камък.


Почакай...

 

…Майка ми трябва да се е опитала да го използва, за да се спаси, но не е знаела как. Ако, когато издърпаш тези артифакти те прехвърлят тук, какво би се случило, след като вече си тук?
Аманда: Може би ще идеш в ада.
Лара вдига камък и до слага на мястото, от което е отчупен. Той не може да се задържи, някой трябва да го крепи.


По дяволите. Не мога да достигна меча, но ти можеш.

 

Аманда: Ами ти?
Лара: Ще се хвана за теб, ако ми протегнеш ръка.
Аманда: Ще ми се довериш?
Лара: Ние сме извън времето, Аманда.

Аманда хваща меча, но все още се съмнява. Лара настоява да дръпне меча по-скоро.


Аманда е недоверчива


Лара е отчаяна

След известно време Аманда успява да превъзмогне своето колебание.

 

Сега!
На друго място се вдига същия пръстен. Лара и Аманда преминават портала на времето.

Лара вдига меча виждаме, че това е легендарния меч. Мястото трябва да е Тибет.

 Аманда е готова отново да ползва своята сила, но когато вижда, че Лара прибира меча се успокоява.

Аманда си тръгва... Лара намира някакви скъсани части от хартия и ги прибира.


Сбогом, майко. Почивай в мир.

 

Лара напуска сцената, небето е огряно в слънчева светлина...

 

Край

 

Поздравления! Завърши тази грандиозна игра, като събра всички съкровища и реликви


Благодарностите на разработчиците

 

Следващото, което ще ти бъде предложено е лов на съкровища.
Отвори и Лара ще е на своята лодка сред водите на Средиземно море.

Отвори джобния компютър и ще видиш, че сега можеш да се прехвърляш навсякъде. Ако някъде има нещо неприбрано, можеш да се върнеш там и да се опиташ да си го вземеш! Сега всички екстри добавени към играта трябва да са отключени.